2777
2789
عنوان

بابام😢

171 بازدید | 4 پست

خیلی خیلی خیلی حالم بده

عصر بابام یه تومن ریخت به حسابم که باهاش واسه عیدم چیز بخرم

ولی شبش به بهونه ی یه موضوع دیگه باهام دعوا کرد و گفت اون یه تومنو بیار بده ، میخواست منو بزنه مامانم دستاشو گرفت دوتا سیلی زد به مامانم من دارم از گریه میمیرم 😢راه نجاتی ندارم واقعا

اکثرا عصبیه انگار منو ادم حساب نمیکنه 

میخواد منو بزنه یا صفتهای بد بهم میده 

یه بار میگه حسودی ، یه بار میگه بی حیا ، یه بارم گفت بد قدم اخه دو سال بعد به دنیا اومدن من داداشم تو یه حادثه فوت کرده بود ، اصلا یادم نمیاد یه دفعه نازم کرده باشه

واسه همین رفتاراش حس میکنم کمبود محبت شدید گرفتم نمیدونم من حساسم من عوضیم یا مشکل از اونه پشت و‌پناهی ندارم واقعا😢 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا زمانیکه ماها نوجوان بودیم، اگر چیزی میشد فقط میریختیم تو خودمون، الان حدااقل یه فضای مجازی هست بیاد آدم خودشو خالی کنه. 

به منم میگفتن تو در حد عن( خواهر بزرگم) نیستی! چون اون کارای خونه رو میکرد ولی من نه! 

یا اینکه تو هیچ پوخی نمیشی. 

15 سال گذشته ازون حرفا ولی.... 

الان اجازه نمیدم کسی تو خونه بهم بگه بالا چشمت ابروعه. اونموقع بچه بودمو اعتماد به نفسم کم. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز