2777
2789
عنوان

عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 943 بازدید | 111 پست
منم بزارم با مانتو البته بگید چجوریم.۵۵ کیلوام ولی بیشتر میخوره بهم میخوام ۵۰ بشم https://uupload. ...

ماشااااللله

عالللی

گفت حاجی عاشق الله ک بشی دیگ هیچ گناهی بت حال نمیده..چ زیبا گفت..به قران خیلی سالِ دارم تاپیکای لطفا منو ب عنوان دوستی قدیمی بین خودتون قبول کنید😉😊

خوبی که عمل برا اوناییه که ۲۰ سی کیلو اضافه دارن اگه میخوای خوب شی نهایتا باید ۵ کیلو کم کنی نه اینکه بر عمل ☹

یکی عمل کرده بود بر لاغری از اون به بعد دیگه نازا شد عزیزم الان که خوبی 😀

                                                             کیدراما یه سبک زندگیه 😏😏                                       میشه برا من و خانوادم ۵ تا صلوات بفرستی؟ ❤                                                                                                     

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حلقه


وای دلوینت جون حلقه خیلی سخته و اراده میخواد من گرفتم گذاشتم کنج خونه 😞😞😞😞

منم هیکلم مثل اسی هستش با یه بچه دنیا آوردن😞😞😞

😍 خانوم معلم آینده 📚👩🏻‍🏫 🌱 معــــجــــزه کــــن ؛ صـــبــر مــــرا ...      `` و من یَتَوَکل الله``  متاهل و صد البته متعهد 😌🌱                                                💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫 

https://uupload.ir/files/1ot_۲۰۲۱۰۳۰۶_۱۵۵۱۲۱.jpg

گلم قدو وزنت مثل منه منم همه چیم عالیه مخصوصن رون وباس.ن پهلو خیلییئ کم اما شکم فراواننن😭میخوام لاغر کنم 

اگه کلماتو غلط غلوط و اشتباه مینویسم لطفا ریپلای نکن و نخند ونیازیم نیست درستشو بهم بگی فقط ب بزرگی خودت ببخش و بدون ک اصلا تمرکزی روی کلمات نداردمم کیبوردمم هنگیه تازع وارد نی نی سایت شدم ولی تازه وارد نیستم با نی نی سایت اشنایی کاملل دارم ی دخترع ناامیدم بدون هیچ ارزویی توی تایپیکای غمگین همرو دلداری میدم و تو تایپیکای غمگینم همه دلداریم میدن ولی هم من هم غمگینای دیگ ک همو دلداری میدیم میدونیم ک اینا فقطط دلداری و تامامممم
وای دلوینت جون حلقه خیلی سخته و اراده میخواد من گرفتم گذاشتم کنج خونه 😞😞😞😞 منم هیکلم مثل اسی هس ...

راحت بزن

لغو دوستی ها را همه را زدم .... چون خیلی شلوغ بود کسی کارم داشت بهم بگه بعد در خواست بهم بده .....تا بشناسم .... 
چرا همه وسواس لاغری گرفتین؟  هر کس ایده آل خودشه قرار نیست همه شبیه مدلای فشن شو باریک و استخو ...

بخدا وسواس ندارم یجا میخوام برم صدتا لباس میپوشم در میارم

روغن لاغری شکم پهلو استفاده کن خب ...چرا عمل 

چی هس؟

اگه کلماتو غلط غلوط و اشتباه مینویسم لطفا ریپلای نکن و نخند ونیازیم نیست درستشو بهم بگی فقط ب بزرگی خودت ببخش و بدون ک اصلا تمرکزی روی کلمات نداردمم کیبوردمم هنگیه تازع وارد نی نی سایت شدم ولی تازه وارد نیستم با نی نی سایت اشنایی کاملل دارم ی دخترع ناامیدم بدون هیچ ارزویی توی تایپیکای غمگین همرو دلداری میدم و تو تایپیکای غمگینم همه دلداریم میدن ولی هم من هم غمگینای دیگ ک همو دلداری میدیم میدونیم ک اینا فقطط دلداری و تامامممم

 همسرت از اندامت ایراد گرفته؟؟؟؟ اخه خوبی که فوقشم یکم شکم داشته باشی از مردای امریکایی نظر سنجی کردن که خانمایی که شکم دارن جذابترن..... همه که نباید مثل هم باشند هر کس زیبایی خودشو داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز