2789
عنوان

تهمت

120 بازدید | 6 پست

خیلی دلم میشکنه از بعضی کاربرا...یه چیزی رو نمیدونن و به ادم تهمت میزنن

به خدا تهمت حق الناسه...به خدا کارما یقتونو میگیره

اوکی اصلا حرف منو قبول نداری نداشته باش...چاقو نذاشتم زیر گلوت که

حرفمو قبول نکن...ردش کن...ولی تهمت نزن

تا جایی که تونستم هیچ وقت اینجا بی احترامی نکردم 

اما در جواب چی گرفتم؟

خداشاهده هر چیزی گفتم برای کمک به مردم بوده

اما بعضیا نمیفهمن چون ارتباطشون با حقیقت قطع شده 

چون مغزشونو شست و شو دادن

من دیگه اینجا سعی نمیکنم مردم رو اگاه کنم

بلا نسبت کاربرای محترم ولی بعضیا لیاقت دارن هر چی داره سرشون میاد...ولی حتی امیدوارم اونا هم هر چه زودتر راه درست رو انتخاب کنن


خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار

دوست دارم زندگی روووو😍😍😍

اون کاربرا کارشون زشته😈

😈😈😈ما نسل بدجنس گرا هستیم،هرچه بدتر باشند،بیشتر جذبشان میشویم.😈ازکی اینقدر بدجنس شدی؟؟؟از وقتی که به ذات اصلی آدما پی بردم.😈مهربونا واقعیتا رو بهتون نمیگن،حقیقت رو همیشه از ما بدجنسا میشنوین. 😈یه دختر بد می ارزه به صدتا خوب!🖤.😈تا وقتی بد نشی نمی‌فهمن چقدر خوب بودی!😈😈😈.دَر حال مَرگ ████████▓99%.🖤🖤😈😈

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اینجا همینحوریع قضاوت دلشکستن ....

دقیقا

یه حرفی زدم فقط چیزی که میدونستمو گفتم ولی یه کلمه نگفتم شما اینکارو بکنید یا نکنید

یکی گفت حق الناس گردنته که داری تشویق میکنی به این کار😐

مثل این میمونه من بگم به نظرم این غذا بدمزس یعنی دارم تشویق میکنم هیچکس نره سمت اون غذا؟😐

دوست دارم زندگی روووو😍😍😍
دقیقا یه حرفی زدم فقط چیزی که میدونستمو گفتم ولی یه کلمه نگفتم شما اینکارو بکنید یا نکنید یکی گفت ...

مهم نباشع برات

بسپر بخدا

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز