2777
2789
عنوان

تولد

| مشاهده متن کامل بحث + 139 بازدید | 19 پست
تو کافه یا رستورانی میگیریم ...... اما نمیدونم وسایل وی نیاز داریم .... جز کیک و شمع ، بادکنک 

دیگ چیزی نیست اخه همینه

فقط ب اون کافه-رستوران بگو اگه میشه ی اهنگ تولد مبارک بزارن 

درونـ منــ دختریــ استـ غمگینــ و بریدحــ از زندانیـ که نامشـ زندگیستــ مردهــ                                                                                                               سینگلــ در راهــ خدا
نه بابا نرین مسافرت خدایی نکرده شاید اتفاقی واسه همین پسر کوچولوتون بیفته

عزیزم دست خودم ک نیس .... منم دلم نمیخاد برم سلامتی خانوادم از همه چی مهم تره .... وقتی که همسرم لج کرده چیکار کنم خو مجبورم دیگ .....

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کافه رزرو کنی دیگ فقد باید کیک بگیری تمام

آها مرسی عزیزم 🌹

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 
عزیزم دست خودم ک نیس .... منم دلم نمیخاد برم سلامتی خانوادم از همه چی مهم تره .... وقتی که همسرم لج ...

راستش من نمی‌دونم قصد توهین که ندارم اما خیلی کار غیر معقولانه‌ایه

❤️"𝓗𝓸𝓹𝓮 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓻𝓸𝓷𝓰𝓮𝓼𝓽 𝓯𝓸𝓻𝓬𝓮"❤️                     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز