2789
عنوان

دخترم

104 بازدید | 13 پست

سلام دخترم ۱۷روزشه بهش دوروزه باتجویز پزشک مولتی ویتامین دادم همش حالت تهوع داره زبونشو درمیاره وهمش حس میکنی داره چیزیو میجوعه چیکارکنم

خوش اومدی نازمامان.😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوروزه اینطور میکنه قبلا نبود.درمان میشه رفلاکس یا میمونه

عزیزم من تجربه دارم دختر منم از ۱۴ روزگی اینجوری شد دکتر بردم تشخیص رفلاکس داد متاسفانه تا ۲ سالگی این رفلاکس کوفتی باهاش بود خیلی اذیت شدم 

رفلاکس اگه شدید باشه تا ۳ سالگی همراه بچه هست ولی رفلاکسهای خفیف نعمولا تا یک سالگی خوب میشن

دوروزپیش متخصص بردم گفت کولیک داره.


الان ازدیروز ک قطره مولتی رودادم اینطوری شده.


خوش اومدی نازمامان.😊
رفلاکس اگه شدید باشه تا ۳ سالگی همراه بچه هست ولی رفلاکسهای خفیف نعمولا تا یک سالگی خوب میشن

گفت برارفلاکس سرفه باید بکنه و بالابیاره.ولی این علائمونداره

خوش اومدی نازمامان.😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز