2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نتیجه گرفتی؟؟؟

نتیجه گرفتن ربط کامل به مشکلات دو طرف داره

من و همسرم مشکل زیاد داشتیم نتیجه نگرفتم ولی خیلیا با من میومدن نتیجه گرفتن

مشکل دقیقتو و دوست داشتی بگو بهت بگم چند درصد حساب کنی

نتیجه گرفتن ربط کامل به مشکلات دو طرف داره من و همسرم مشکل زیاد داشتیم نتیجه نگرفتم ولی خیلیا با من ...

شوهرم واریکوسل یکو دو داره ولی گفتن تاثیر زیادی روی اسپرم نزاشته اما خب یکم ضعیف منم ک فقط هورمونام بهم ریخته

خدایا شکرت

اره واریکوسل داشتن و عمل کردم 6 سال پیش و اسپرمشون ضعیفه یه مقدار

اوووفف شوهرم واریکوسل یکو دو داره ولی عملش نکردن 

انشاالله ب زودی نتیجه بگیری

خدایا شکرت

اوووفف شوهرم واریکوسل یکو دو داره ولی عملش نکردن  انشاالله ب زودی نتیجه بگیری

مرسی گلم.انشالله ای یو آی برای شما جواب بده و نتیجه بگیری.خیلیا هستن با آی یو آی نتیجه گرفتن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز