2777
2789

آشپزخانه کوچیک من سرچ کن عالی میگه

بعضی شبا عجیب دلتنگت میشم نمیدونم واقعا نمیدونم به هر دری زدم که قسمتم بشی اما نمیشه من از خدا فقط یه چیز میخوام اونم لحظه ای که خودمو توی لباس عروس دیدم حداقل با اونی که دوسش دارم باشم میدونی از اون دردناک تر چیه؟؟؟تو حتی نمیدونی من حاضرم برات تک تک استخون هامم بدم یادت باشه هیچکس اندازه من نمیتونه دوستت داشته باشه این چند بیت شعر تقدیم به خودت عزیزترینمA❤️میخوام بدونی که دلم داره برات پر میزنه🕊مثل یه داروغه شبا به هر دری سر میزنه 🥺وقتی میای با اون چشات دنیامو پر نور می کنی💫غصه ی تنها موندن و از دل من دور می کنی 🥹عمری اگه نگات کنم از دیدنت سیر نمیشم😍بدون که عشق تو زده خیمه به صحرای دلم 🫀اگر که باور نداری گوش کن به حرفای دلم...

یه پیاز کوچیک رو رنده کن با روغن تفت بده زیرشو کم کم کن گردو اضافه کن یکم تفت بده رب انار اضافه کن تفت بده ابی که توش تکه های یخ باشه رو بهش اضافه کن بزار باشعله کن بجوشه من حدود چهارپنج ساعت میزارم یک ساعت ونیم اخر هم مرغ بهش اضافه کن وقتی غلیظ شد تمومه

گویند علی میزده صد وصله به کفشش،ای کاش دل خسته ی من کفش علی بود (میشه برای سلامتی امام زمان صلوات بفرستی)مرسی گل😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرغ را میپزم کوچیک کوچیک میکنم.بعد روغن میریزم پیاز سرخ میکنم و گردو و بادام(نصف نصف) را داخلش تفت میدم و آب مرغ ها را بش اضافه میکنم.رب انار هم میریزم مرغ ها را هم میریزم میذارم بغله😋

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مرغ رو آب‌پز کن ریش ریش کن بزار کنار

یه پیاز تفت بده ادویه بزن بعد گردو خورد شده رو بریز تفت بده بعد مرغ های ریش شده رو  بریز و یکی دو دقه تفت بده بعد  اگ آب مرغ اضاف اومده صاف کن بریز توش آب لوله هم قاطیش کن که اندازش خوب بشه. اگ آب مرغ نداری همو آب لوله بریز. بزار مرحله پختش رو طی کنه. نیم ساعت 45 دقیقه آخر رب انار رو اضاف کن اگ دیدی ترش هی زیاد، میتونی 1 قاشق شکر هم بریزی توش

برای روغن انداختم هم 1 قالب یخ میتونی بندازی توش

زیرشو کم کن بزار جا بیفته

نوش جان

💋🙏❤️هر کی امضامو میبینه برای سلامتی و آرامش منو عشقم یه صلوات بفرسته🍉 🙏                           ..برای شادی روح شایان هم یه صلوات بفرستين..
رب گوجه نباید بریزم؟؟

رب گوجه بعضیا قبل خاموش کردن بهش اضافه میکنن من نمیزنم

گویند علی میزده صد وصله به کفشش،ای کاش دل خسته ی من کفش علی بود (میشه برای سلامتی امام زمان صلوات بفرستی)مرسی گل😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز