2777
2789
عنوان

شکلات

215 بازدید | 27 پست

سلام خانوما من یه سری شکلات دارم تو خونه ام مال سه سال پیشه هر چی روشو نگاه میکنم تاریخ انقضاء نزده میشه خورد به نظرتون؟ بسته بندی هم هست عجیبه که نزده🤔

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سه سال پیششششش شکلات خور نیستی شما تعجبه بریز بره شکلات نهایت یک سال انقضا داشته باشه

خدایا هر کسی چه نیک چه بد برای من خواست اول نصیب خودش کن آمین یا رب العالمین... دوست عزیزی که نظرت با من همخونی نداره لطفا ریپلای نکن که بگی خیلی بلدی باشه تو خوب ✋✋.          وزن اولیه 67... وزن فعلی 64... قد 170... وزن هدف62... باشد تنبلی را کنار گذاشته ایده آل شوم😎عضو شدم در بامداد خمار... 
😐فقط بگو اینجا کجا بودن 

ریخته بودم توظرف روی میز جلو مبلی از اول عروسیم گذاشتم مثلا بخوریم اما نه من نه همسرم اهل شکلات خوردن نیستیم از چاق شدن میترسیم😆

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
من ۳ روز تو خونه م شکلات نمیمونه چجوری ۳ سال مونده

آخه ما نمیخوریم روی میزم بوده ها🙂

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ما یه سری شکلات داریم برا ده سال پیشه😂 اصلا تاحالا فکر نکردیم به انقضاش ،سالی یبار برا تزئین چیزی ر ...

😂 😂 😂 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
سه سال پیششششش شکلات خور نیستی شما تعجبه بریز بره شکلات نهایت یک سال انقضا داشته باشه

نمیندازم دور اگر اینطوره میذارم تو کیسه بچم کوچیکه میریزم سرش خوشش میاد بازی میکنه باهاشون 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
شکلات خراب شدشم خوشمزه است🤤🤤🤤😂 خدااای 3 ساااال نرفتید سمتش کجاااا بود 

آره 😐 روی میز جلو مبلی گذاشته بودم بخوریم سه ساله نخوردیم 😬

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

محیا

محیاومن | -3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز