2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


Me too

😓

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .

Dosn't sound like a very healthy diet. You should try to eat some veggies and a few pieces of fruit.

    Although TBH I've had days like this when I was in my 20's too, so I'm not gonna judge! . 

دوستان اگر اطلاعات در زمینه‌ی مهاجرت و ادامه تحصیل و... می‌خواین لطفا یا پست بذارید تگم کنید یا توی یکی از تاپیک‌هام کامنت بذارین که بتونم بقیه رو که سوال مشابه دارن ارجاع بدم و یک سوال مشابه رو چندین بار در خصوصی جواب ندم.

In the name af gad

The cam parshenet the mersiful


من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .
Ho mangiato le patate e i pomodori con un’po pane    

گوجه فرنگی و نون و سیب زمینیشو فهمیدم.   

دوستان اگر اطلاعات در زمینه‌ی مهاجرت و ادامه تحصیل و... می‌خواین لطفا یا پست بذارید تگم کنید یا توی یکی از تاپیک‌هام کامنت بذارین که بتونم بقیه رو که سوال مشابه دارن ارجاع بدم و یک سوال مشابه رو چندین بار در خصوصی جواب ندم.

Wir hatten alle schlechte TageWarum hast  

du weniger gegessen  

Ich habe vor ein paar Stunden einen Gemüsesalat gegessen

 (◉‿◉) 

🌸🌸ازتون خواهش میکنم درباره ی زندگی قبلی من هیچ سوالی نپرسید خیلی خیلی ممنونم🌸🌸مادر۳ تا فرشتم😍😍😍😍اگه دهاتی بودن برای شما فحشه🥹من با افتخار میگم دهات زادم🧡🤍🤍گاهی اوقات نمیتونم درست جمله بندی کنم پس اگه دیدین اشتباهه حتما بهم بگید..اگه بختیاری یا کورد هم هستید لطفا با این کاربری بختیاری یا کوردی حرف بزنید 😁ممکنه متوجه نشم اگه سعی بکنید بهم یاد بدین معنی جملاتو که دیگه خیلی ممنونم🤍🤍🤍🤍  این یه صحبت مادرانست با تمام دخترای ناز این سایت :✨️✨️دختر قشنگم  یادبگیر که این زندگی برای توعه! دختر بودنت بنا بر محدود بودنت نیست!هرجا دوست داری برو و هرکار میخوای بکن!جوری بزرگ شو که بهت نگن چون دختره ضعیفه!  یادت نره تو قوی ترین و زیبا ترین موجود این جهانی  به خودت ایمان داشته باش✨️✨️ به اصالت خودتون افتخار کنید به اینکه توی چه قومی متولد شدید افتخار کنید و گویش و لهجه اون زبون رو یاد بگیریدو به قوم های دیگه احترام بذارید اون وقت می‌فهمید که آدم‌ها توی قومیت‌های مختلف چه خصلت‌های عجیب و خوبی دارن و شهری که توش زندگی می‌کنید رو برتر ندونید. واژهٔ شهرستانی، دهاتی و.... واژگان زیبایی هستن اما یک عده انسان ناآگاه از اونا در موقعیت های نامناسب استفاده می‌کنن. هیچ‌کس شهرستانی نیست، هرکس هم که توی تهران به دنیا اومده با کلاس نیست. اینا هیچ کدومشون روی شخصیت و فرهنگ ما تاثیری نمی‌ذارن و حتی به زبان مادریمون که فارسی باشه چیزی اضافه نمی‌کنن. هیچ شهری برتری به شهر دیگه نداره همینطور هم آدم‌هاش. این حرف‌ها فقط باعث تفرقه‌افکنی و تنفر قومیت‌ها نسبت به هم می‌شه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز