خب خیلی ازما تجربه خیلی خوب یا خیلی بد اینترنتی داریم من خودم یدطولایی درخرید اینترنتی دارم ولی با این وجود پیش میاد فروشنده جنس داری نقص وعیب پس نمیگیری اتفاقی که برام امروز افتاد حتما از ادمین بپرسید ایا توی سایت کسب وکار مجازی عضو هست یا نه مخصوصا برای اجناس گرونتر واینکه ضمانت مرجوعی بهتون بده
حالا راهکارچیه اول اینکه قبل خرید برید توی سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی قسمت کسب وکار عضو چک کنید توی سامانه مجوز داره یا نه خدای نکرده مشکلی پیش اومد خود اتحادیه پیگیری میکنه
اگه عضو باشند میتونید شکایت این جا ثبت کنید اگرعضو اتحادیه نیست هم گزینه عضو نیست بزنید باز ثیت کنید
https://ecunion.ir/complaint?business_id=8
توی انتخاب پیج حتما قسمت کدرهگیری توی هایلایت داشته باشه نظرات توی کامنت باز باشه اگه کسی نظرمثبت گذاشته باشه پیچ چک کنیدفیک نباشه
حالا من توی اخرین خریدم به پیشنهاد یه بلاگر ازپیچ @cedar_desing خرید کردم متاسفانه جنسی فرستادن قدآستین وسرشانه مشکل داره مرجوع نمیکنند
درعوض من یه پیچ معمولی داشتم جنس ارزونی خریدم خودشون تقبل کردندهزینه مرجوع دادند
اگه هم میتونید حضوری پیگیری کنید اول برید سازمان تعزیرات حکومتی یا تلفن ۱۲۴ مرجع نظارت بر تخلفات صنفی بعد اونا بررسی میکنند نتیجه وخسارت بهتون میدند
پس یک راه از سامانه وزارت صمت و اینماد ویا طریق اتحادیه کسبوکارهای مجازی و در نهایت از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی حکم برای پلیس فتا بگیرید
حالا قبلا مبل گرفتم حضوری پیگیری کردم فهمیدم اون شخص فروشنده خیلی شاکی داره ولی کسی شکایت پیگیری نکرده بود من تا اخررفتم وجریمه وخسارت کامل گرفتم