2777
2789

خب خیلی ازما تجربه خیلی خوب یا خیلی بد اینترنتی داریم من خودم یدطولایی درخرید اینترنتی دارم ولی با این وجود پیش میاد فروشنده جنس داری نقص وعیب پس نمیگیری اتفاقی که برام امروز افتاد حتما از ادمین بپرسید ایا توی سایت کسب وکار مجازی عضو هست یا نه مخصوصا برای اجناس گرونتر واینکه ضمانت مرجوعی بهتون بده


  

حالا راهکارچیه اول اینکه قبل خرید برید توی سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی  قسمت کسب وکار عضو چک کنید توی سامانه مجوز داره یا نه خدای نکرده مشکلی پیش اومد خود اتحادیه پیگیری میکنه 

اگه عضو باشند میتونید شکایت این جا ثبت کنید اگرعضو اتحادیه نیست هم گزینه عضو نیست بزنید باز ثیت کنید

https://ecunion.ir/complaint?business_id=8

 توی انتخاب پیج حتما قسمت کدرهگیری توی هایلایت داشته باشه نظرات توی کامنت باز باشه اگه کسی نظرمثبت گذاشته باشه پیچ چک  کنیدفیک نباشه


حالا من توی اخرین خریدم به پیشنهاد یه بلاگر ازپیچ @cedar_desing خرید کردم متاسفانه جنسی فرستادن قدآستین وسرشانه مشکل داره مرجوع نمیکنند  

درعوض من یه پیچ معمولی داشتم جنس ارزونی خریدم خودشون تقبل کردندهزینه مرجوع دادند  


اگه هم میتونید حضوری پیگیری کنید اول برید سازمان تعزیرات حکومتی یا تلفن ۱۲۴ مرجع نظارت بر تخلفات صنفی بعد اونا بررسی میکنند نتیجه وخسارت بهتون میدند 

پس یک راه از سامانه وزارت صمت و ای‌نماد ویا طریق اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و در نهایت از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی حکم برای پلیس فتا بگیرید


حالا  قبلا مبل گرفتم حضوری پیگیری کردم فهمیدم اون شخص فروشنده خیلی شاکی داره ولی کسی شکایت پیگیری نکرده بود من تا اخررفتم وجریمه وخسارت کامل گرفتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ابرو_کمونیa  |  6 ساعت پیش
توسط   naziiiiiiiiiiiii6971  |  6 ساعت پیش