2777
2789
عنوان

کنکور

50 بازدید | 3 پست

سلام من الان کلاس نهمم و میخام برم تجربی و حتمااا پزشکی بیارم انشاالله و میخاستم ببینم کسی هست ک تجربه داشته باشه یا پزشکی قبول شده باشه خودش یا خانوادش که بتونه برا کتاب و مخصوصا کلاس راهنمایی کنه و اینکه از سال چندم شروع کنم ؟؟

ب فا*ل و حس شیشم اعتقادی ندارم اگه تاپیکی ب این عنوان می‌بینید مربوط ب دوست عزیزم خبسابیل هست ک اگه تاپیکاش تموم شه با کاربری من میادش اگه ی تاپیکی نظر مخالف راجع ب این چیزا دادم گارد نگیر چون اون تاپیکا مال من نبوده،  محمدرضا هم کراش خبسابیل هست ن من   

از الان خیلییییی زوده کسایی ک از نهم اینا شروع میکنن تا زمان کنکور زده میشن و خسته میشن مهم دو ساله آخره عزیزم.از دهم خوب بخون ولی از یازدهم جدی تست بزن 

بیاین باهم مهربون باشیم... این روزا حال یه ایران بده :') 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از الان خیلییییی زوده کسایی ک از نهم اینا شروع میکنن تا زمان کنکور زده میشن و خسته میشن مهم دو ساله ...

آخه کُلا میخام کلاسو پیدا کنم 

برا هم ۱۱ هم ک شده دیگ نخام بگردم 

کلاس اوکی باشه

ب فا*ل و حس شیشم اعتقادی ندارم اگه تاپیکی ب این عنوان می‌بینید مربوط ب دوست عزیزم خبسابیل هست ک اگه تاپیکاش تموم شه با کاربری من میادش اگه ی تاپیکی نظر مخالف راجع ب این چیزا دادم گارد نگیر چون اون تاپیکا مال من نبوده،  محمدرضا هم کراش خبسابیل هست ن من   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز