2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بچه ها..... این ظرف سرامیکی دو قلبی... هست..... سایز بندی داره؟ 

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
ی بنده خدایی چییزکیک رو بهم توضیح بده بانکات.مرسی


بیسکوییت پتی بور یا ساقه طلایی رو قشنگ پودرش کن بعد بهش کره اضافه کن بعد کف قالبت بریز و قشنگ فشارش بده که کامل فشرده شه بعد بزار تو فریزر نیم ساعت

در حین اینکه تو فریزره تو پنیر خامه ای و شکر رو هم بزن بعد خامه رو اضافه کن بعد ژلاتین یا پودر ژله آلوورا رو اضافه کن 

بعد اینارو بریز رو بیسکوییتا بزار قشنگ چندساعت ببنده

بعد ژله درست کن مثل همیشه ولی به جای اب سرد چهار حبه یخ بریز بعد بریز روی مواد دیگت بزار ببنده قشنگ

حواست باشه لایه پنیری کامل بسته شده باشه وقتی میخوای ژله اضافه کنی

میخوم یکم متفاوت باشه خسته شدم اینقد ژله خوردم 😀😂

دسر فقط بستنی دوس دارم یا سالاد میوه

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

بیسکوییت پتی بور یا ساقه طلایی رو قشنگ پودرش کن بعد بهش کره اضافه کن بعد کف قالبت بریز و قشنگ فشارش ...

عاقبت بخیربشی مرسی😍😍😍

یه حاجت کوچیک از خدای بزرگ دارم..میشه برا رسمی شدنم صلوات بفرستی☺🌹صلوات فرستادید لایک کنید منم براتون بفرستم.عاقبتتون بخیر💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز