2777
2789

کی؟

 دختری که عاشق ماه شد🌙🫧  به کردی و ترکی مسلطم ☻️🌙❤️‍🩹‌‌‌‌‌‌                    هیچ ملکه ای نگران حرفایی که مردم در موردش میگن نیست چون خودش باور داره یه ملکه س👸 قوی تر از خودم نمیشناسم چون فقط خودم میدونم چقدر سختی کشیدم ولی قوی تر از قبل ادامه دادم چون رویاهام برای تحقق به یه دختر سرسخت و مبارز احتیاج داره نه یه دختره افسرده و گوشه گیر👸

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان

بفرست سوالارو عزیزم

 دختری که عاشق ماه شد🌙🫧  به کردی و ترکی مسلطم ☻️🌙❤️‍🩹‌‌‌‌‌‌                    هیچ ملکه ای نگران حرفایی که مردم در موردش میگن نیست چون خودش باور داره یه ملکه س👸 قوی تر از خودم نمیشناسم چون فقط خودم میدونم چقدر سختی کشیدم ولی قوی تر از قبل ادامه دادم چون رویاهام برای تحقق به یه دختر سرسخت و مبارز احتیاج داره نه یه دختره افسرده و گوشه گیر👸

سلام عزیزم

من یک کتاب نوشتم  در ۳۰ درس ، گرامر و اسپیکینگ رو یاد میگیرید از پایه و صفر . تمااام مباحث گرامری رو شامل میشه

پرداخت هزینه  بعد از رضایت هست..

شهریه  به صورت اقساط پایان هر ۳جلسه.

تایم هر جلسه نامحدوده . ممکنه چند روزم طول بکشه که یک جلسه تمام بشه که ایرادی نداره و تفاوتی در هزینه نداره .

اگر گرامرتون ضعیفه میتونه کمکتون کنه.

میتونید چند جلسه بدون هزینه شرکت کنید محتوا و روش تدریس رو ببینید و بعد تصمیم بگیرید

هر ۳ جلسه ۹۰ تومن


کتاب رو هم بصورت چاپ شده دارمو همونطور ک گفتم

مناسب افراد ی هست که  در این دو مهارت ضعیف هستند و تا حد قابل توجهی پیشرفت می‌کنند.  

کتاب ۵۴۰ صفحه هست به همراه پاسخنامه تمرینات.

به زبان کاملا ساده  و متفاوت  توضیح داده شده و پیچیدگی ها حذف شده تا  براحتی قابل فهم باشه.

کتاب ۲۵۰ و هزینه  ارسال به مناطق  تهران ۲۱ و شهرستان ۲۸ تومن هست.

❌️کلاس مکالمه و گرامر از پایه❌️ قسطی❌️ بعداز رضایت شهریه رو بده 🤓  با روش ابداعی خودم سریع و اسون و کم هزینه  اینم  نطر شاگردای نی نی سایتم https://ninisite.co/discussion/topic/3625153/کی-دوست-داره-زبان-فول-بشه-پولشم-بعداز-رضایت?postId=116182736

💚این تاپیک نظر شاگردای  نی نی سایتمه💚


https://ninisite.co/discussion/topic/3625153/کی-دوست-داره-زبان-فول-بشه-پولشم-بعداز-رضایت?postId=116182736

❌️کلاس مکالمه و گرامر از پایه❌️ قسطی❌️ بعداز رضایت شهریه رو بده 🤓  با روش ابداعی خودم سریع و اسون و کم هزینه  اینم  نطر شاگردای نی نی سایتم https://ninisite.co/discussion/topic/3625153/کی-دوست-داره-زبان-فول-بشه-پولشم-بعداز-رضایت?postId=116182736
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز