2777
2789

من هنوز تو پوست موزم 😅😅

 لایک یعنی  👉                                                               ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                 ✌🧚‍♀️  «سن نواخدان منیم نفسیم اولدون»   🧚‍♀️✌                               

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره منم بهم کمترمیخوره کلا صورت و جثم ریزه


پس بخند و شاد باش بابا دختر و خیلی جا داری . میتونی خیلی جوونی . از زندگیت لذت ببر که دیگه این سن و زمان بر نمیگرده . با این افکار وقتتو هدر نده بابا . برو دنبال ارزوهات 

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد
من 40سالمه ولی اصلا نمیگم وحس نمیکنم پیر شدم. احتمالا زندگیتون دچار یکنواختی شده یکم تنوع ایجاد کنی ...

اره بنظرمنم یکتواختیه اخه دقیقا تا لیسانسم تموم شدکرونا شروع شدهمه خونه نشین شدن منم همینطور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792