me_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/06/23 تعداد پست: 837 عنوان زایمان 61 بازدید | 4 پست سلام میگم شماها چقد بعد یا قبل سونوتون زایمان کردین کدوم سونو دقیق تره؟ اگرتوهم در برابر هر بی عِدالَتی ازخَشم به لرزه می اُفتی،بدان که یکی ازرُفَقای من هستی... 1399/11/07 | 23:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mamaneandia عضویت: 1397/11/07 تعداد پست: 8909 والا سونوهای من تو طول بارداری از اول دی نشون داد تا ۹ دی....هر دفعه یه تاریخ بودآخرین سونو گفت ۶ دیچون سزارینی بودم دکتر معاینه کرد گفت ۲۹ آذر بیا...من گفتم میشه ۲ دی بیام...گفت باشه....۲۹ آذر ساعت ۴ صبح کیسه آبم پاره شد و......
me_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/06/23 تعداد پست: 837 من ماه تیر زایمان کردم سونو کی بهت گفته بود اگرتوهم در برابر هر بی عِدالَتی ازخَشم به لرزه می اُفتی،بدان که یکی ازرُفَقای من هستی...
pmpmpmpmpm عضویت: 1399/11/04 تعداد پست: 4145 سونو کی بهت گفته بود ۸ ماهه بودم رفتم سونو گفت ۵ تیر بیا برا زایمان 💔