2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بیایید  تو تاپیک من راهی نشان بدید👇


https://uupload.ir/files/ohvi_۲۰۲۱۰۱۲۴_۰۰۳۰۳۴.png

آقا    هستم🙋     🔵💲💙  بجای ایراد گرفتن  از دیگران   به فکر اصلاح خود باش 👐انگشتان دست را ببین بعد قضاوت کن 👂👂برای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست  😑در جمع همیشه  خاموش باش  تا ذهن تقویت شود   کاربر  سال 85
درد دلم داشتن همون معشوقیه که واسش کریه میکردم الان فقط آرزوی مرگشو دارم کثافت حرومزاده 

عمر از کف رایگانی می‌رود

کودکی رفت و جوانی می‌رود

این فروغِ نازنینِ بامداد

در شبانی جاودانی می‌رود

این سحرگاهِ بلورینِ بهارروی

 در شامی خزانی می‌رود

چون زلال چشمه‌سارِ کوه‌ها

از برِ چشمت نهانی می‌رود

ما درون هودج شامیم و صبحکاروانِ زندگانی می‌رود 

#شفیعی_کدکنی‍ کنی

زندگی شد من و یک سلسله ناکامیها

مستم از ساغر خون جگر آشامیها

بسکه با شاهد ناکامیم الفتها رفت

شادکامم دگر از الفت ناکامیها

بخت برگشته ما خیره سری آغازید

تا چه بازد دگرم تیره سرانجامیها

دیرجوشی تو در بوته هجرانم سوخت

ساختم این همه تا وارهم از خامیها

تا که نامی شدم از نام نبردم سودی

گر نمردم من و این گوشه گمنامیها

نشود رام سر زلف دل آرامم دل

ای دل از کف ندهی دامن آرامیها

خدایا بهم یه ارامش عطا کن تا نزنم دهن بعضی از بنده هاتو سرویس کنم🤐🤐
زندگی شد من و یک سلسله ناکامیها مستم از ساغر خون جگر آشامیها بسکه با شاهد ناکامیم الفتها رفت ...


 دراین بازار عطاران مرو هرسو چو بی‌کاران

به دکان کسی بنشین که در دکان شکر دارد

ترازو گرنداری پس تورا زو ره زند 

هرکسیکی قلبی بیاراید تو پنداری که زر دارد

مولانای-جان#  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز