2777
2789
عنوان

مبل😢

142 بازدید | 8 پست

مبل هام خراب شده دیروز رفتیم بازار ارزون ترین مبل 20 تومن😑مبلی ک پارسال 6 تومن بود الان شده 19 و نیم. پارسال 12 الان شده 25... روکش هم شوهرم نمیزاره بدم عوض کنن. واقعا دیگه ناامید شدم از این زندگی😩بخاطر مبل نه هاا ازین گرونی

راستی کسی روکش مبلشو عوض کرده؟ 

و خدایی که برایم کافیست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگ دیوار داری عزیزم بزن شهر سنندج تولیدی دارن من خودم گرفتم واقعا کیفیتشون از۴تمن تابیشتر من ۷تمن با ...

خودت کدوم شهری؟.. آخه یجورایی از خرید آنلاین میترسم اونی نباشه ک دلم میخواد

و خدایی که برایم کافیست
خودت کدوم شهری؟.. آخه یجورایی از خرید آنلاین میترسم اونی نباشه ک دلم میخواد

عزیزم من سنندجم واقعا قصد تبلیغ هم ندارم دیوار خیلی معتبره میتونی ازپلیس فتا مطمن بشی البته مبلای ال ال کنج هم هس یه تولیدی دیگه از۲تمن شروع میشه یکم قدیمی شده امادوستم خریده واقعا راضیه 

محیا خر است😐😛
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز