2789
عنوان

دیدمش....

168 بازدید | 28 پست

دیشب بازم خوابشو دیدم چقدر لذت بخش بود کاش برای همیشه تو اون خواب میموندم. دستش رو محکم گرفته بودم حتی توخوابم میدونستم قراره تنها بشم. کاش برمیگشت جبران میکردم براش😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دیشب با این سن و سال خواب باب اسفنجی دیدم😐😐😐

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
من دیشب با این سن و سال خواب باب اسفنجی دیدم😐😐😐

پاتريكم بود؟؟؟

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
پاتريكم بود؟؟؟

😂😂😂نه 

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
وسط بحث احساسی😂

😁😁ببخچید بخندی خوشگل تر میشی

 یِه مامای مهربوووووونم🤱🏻💊💉 تو دُنیای پر از بدی طُ خوب باش بزار خوبا تموم نشن♡شما همتون پاپِلی منین😍🦋بچه ها پاپلی همون پروانه خودمونه اما به زبان شمالیه😘🦋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز