2777
2789
سه ماه،باهم بودیم  چشم دلش پیش یکی دیگه بود  دوماهه تموم شده

کاش من 3ماه باطرف بودم من 6ساااااال باهاش بودم خانوادش یهو مخالفت کردن واسه ازدواجمون الان 7ماهه جدا شدیم جمعه تولدمه چقدر دلتنگشم تو این 6سال هرسال تولدامون بیرون باهم بودیم هیچوقت فکرشو نمیکردم روزی ازهم جدا بشیم  

خدایا بابت همه چی شکرت دوستت دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااای منم همینطور خانوادش نزاشتن اخه چرا این خانواده ها نمیترسن ازینکه آه ما بگیرتشون شما چند مدت با ...

آخی .فامیل بود اون موقع دانشجو بودم معدلم افتضاح شد

خدایا خیلی شکرت   
عزیزم ما 7ماهه جداشدیم 6سال باهم بودیم  الان ارومی یا باز خیلی دلتنگ میشی؟

چن سال ازش گذشته دیگه دلتنگ نمیشم ولی گاهی بهش فک میکنم واسه شما سختتره که 6 سال باهم بودین 

خدایا خیلی شکرت   
چن سال ازش گذشته دیگه دلتنگ نمیشم ولی گاهی بهش فک میکنم واسه شما سختتره که 6 سال باهم بودین 

آره خیلی دارم اذیت میشم افسرده شدم لاغر شدم اصلا خیلی حس بدیع خدا به هیچکس نشون نده

خدایا بابت همه چی شکرت دوستت دارم
آره خیلی دارم اذیت میشم افسرده شدم لاغر شدم اصلا خیلی حس بدیع خدا به هیچکس نشون نده

کاشکی پسره میتونست خانوادشو راضی کنه خوب بود انقد باهاش نمونی وقتی میدونستی از عهده خانوادش برنمیاد

خدایا خیلی شکرت   
کاشکی پسره میتونست خانوادشو راضی کنه خوب بود انقد باهاش نمونی وقتی میدونستی از عهده خانوادش برنمیاد

کاشکی عزیزم من نمیدونستم میگفت همع راضی هستن اصلا یهو غافلگیر شدم

خدایا بابت همه چی شکرت دوستت دارم
کاشکی عزیزم من نمیدونستم میگفت همع راضی هستن اصلا یهو غافلگیر شدم

حتماقسمت نبوده عزیزم انشاالله از اون بهتر نصیبت شه خوشبخت شی دوستمم 😘

خدایا خیلی شکرت   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز