2777
2789
سه ماه،باهم بودیم  چشم دلش پیش یکی دیگه بود  دوماهه تموم شده

کاش من 3ماه باطرف بودم من 6ساااااال باهاش بودم خانوادش یهو مخالفت کردن واسه ازدواجمون الان 7ماهه جدا شدیم جمعه تولدمه چقدر دلتنگشم تو این 6سال هرسال تولدامون بیرون باهم بودیم هیچوقت فکرشو نمیکردم روزی ازهم جدا بشیم  

خدایا بابت همه چی شکرت دوستت دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وااای منم همینطور خانوادش نزاشتن اخه چرا این خانواده ها نمیترسن ازینکه آه ما بگیرتشون شما چند مدت با ...

آخی .فامیل بود اون موقع دانشجو بودم معدلم افتضاح شد

خدایا خیلی شکرت   
عزیزم ما 7ماهه جداشدیم 6سال باهم بودیم  الان ارومی یا باز خیلی دلتنگ میشی؟

چن سال ازش گذشته دیگه دلتنگ نمیشم ولی گاهی بهش فک میکنم واسه شما سختتره که 6 سال باهم بودین 

خدایا خیلی شکرت   
چن سال ازش گذشته دیگه دلتنگ نمیشم ولی گاهی بهش فک میکنم واسه شما سختتره که 6 سال باهم بودین 

آره خیلی دارم اذیت میشم افسرده شدم لاغر شدم اصلا خیلی حس بدیع خدا به هیچکس نشون نده

خدایا بابت همه چی شکرت دوستت دارم
آره خیلی دارم اذیت میشم افسرده شدم لاغر شدم اصلا خیلی حس بدیع خدا به هیچکس نشون نده

کاشکی پسره میتونست خانوادشو راضی کنه خوب بود انقد باهاش نمونی وقتی میدونستی از عهده خانوادش برنمیاد

خدایا خیلی شکرت   
کاشکی پسره میتونست خانوادشو راضی کنه خوب بود انقد باهاش نمونی وقتی میدونستی از عهده خانوادش برنمیاد

کاشکی عزیزم من نمیدونستم میگفت همع راضی هستن اصلا یهو غافلگیر شدم

خدایا بابت همه چی شکرت دوستت دارم
کاشکی عزیزم من نمیدونستم میگفت همع راضی هستن اصلا یهو غافلگیر شدم

حتماقسمت نبوده عزیزم انشاالله از اون بهتر نصیبت شه خوشبخت شی دوستمم 😘

خدایا خیلی شکرت   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل بینی

ملیگلی | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز