2789
عنوان

کمک

101 بازدید | 9 پست

بچه من دوره هام 26,27روزس الان 4روزه عقب انداختن راستش تا الان که 9سال پری میشم هیچ وقت عقب ننداخته بودو اولین باره بنظرتون حاملم 

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

بار اوله عقب انداختم

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

چرا جواب نمیدین

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب بی بی چک استفاده کن

خدایا از این جیگر تپلیای بازیگوش به همه ی خاله های نی نی سایتی پسرم بده لطفا🤲                              اگه دنیا بخواد و تو بگی نه... نخواد و تو بگی آره تمووومه....اول و آخر تو هستی خدا جوووونم
خب بی بی چک استفاده کن

وای عزیزم دیگه خسته شدم دلشو ندارم منفی بشه

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

ان شاءالله که مثبته


نبود هم حتما خیریتی توش هست

خدایا از این جیگر تپلیای بازیگوش به همه ی خاله های نی نی سایتی پسرم بده لطفا🤲                              اگه دنیا بخواد و تو بگی نه... نخواد و تو بگی آره تمووومه....اول و آخر تو هستی خدا جوووونم
ان شاءالله که مثبته نبود هم حتما خیریتی توش هست

مرسی گلم

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

منم چند روزه تاخیر دارم.. نمیدونم علت چیه...

خدایا از این جیگر تپلیای بازیگوش به همه ی خاله های نی نی سایتی پسرم بده لطفا🤲                              اگه دنیا بخواد و تو بگی نه... نخواد و تو بگی آره تمووومه....اول و آخر تو هستی خدا جوووونم
منم چند روزه تاخیر دارم.. نمیدونم علت چیه...

واقعا گیجم 10ماه منتظرم این اولین ماهه تاخیره

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

یه بی بی چک بزن که خیالت راحت بشه 

اگه مثبت بود که شکر خدا.. اگه نه هم که گرمی بخور تا پریود بشی

خدایا از این جیگر تپلیای بازیگوش به همه ی خاله های نی نی سایتی پسرم بده لطفا🤲                              اگه دنیا بخواد و تو بگی نه... نخواد و تو بگی آره تمووومه....اول و آخر تو هستی خدا جوووونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 1 دقیقه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792