2777
2789
عنوان

تربیتی

114 بازدید | 10 پست

سلام بچه ها من چکارکنم پسرم کلاس‌ دوم ابتدایی مشکل دوست یابی داره بخاطراین که کسی باهاش بازی کنه حرفاشونوگوش میگیره دخترم که پیش دبستانی خیلی تنهاست اونم بدتر چکارکنم

خداجونم ممنون که هوامو داری 🤗❤️

خوب این دوتا چرا باهم بازی نمیکنن

ما پادشاه را کشتیم، سعی کردیم دنیا را تغییر بدهیم. حالا تنها چیزی که گیرمان آمده، یک پادشاه جدید بدتر است .. اینجا سرزمینی ست که برای آزادی جنگیدیم ولی حالا برای نان می جنگیم. نکته ی عدالت این است که همه وقتی برابر می شوند که مُرده اند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بازی میکنن باهم ولی نمیشه همش توخونه باشن مابیشترازچندباردرهفته بیرون میریم ولی بازی بابچه ها واسشون ی چیزدیگست حالا به نظرتون چکارکنم قوی باشن وبه دوستاشون وابسته نباشن

خداجونم ممنون که هوامو داری 🤗❤️

من دوتا دخترام از صبح تا شب با همدیگه بازی میکنن اصلا هم به کسی وابسته نیستن ... اگر چه دعوا هم میکنن. .ولی از من میشنوی بزار بچه هات راحت باشن تو کارشون دخالت نکن مگه اینکه واقعا بترسی آسیب ببینن... و بهشون مسئولیت بده اندازه سنشون

ما پادشاه را کشتیم، سعی کردیم دنیا را تغییر بدهیم. حالا تنها چیزی که گیرمان آمده، یک پادشاه جدید بدتر است .. اینجا سرزمینی ست که برای آزادی جنگیدیم ولی حالا برای نان می جنگیم. نکته ی عدالت این است که همه وقتی برابر می شوند که مُرده اند.

بزار باشگاه خودتم باهاش برو بزار دور برش پر از بچه های همسن باشه تو دستیابی بهش کمک کن بچه های خوب رو باهاش آشنا کن اگه دوستام خوبی بخوای داشته باشه ببرمش پاسگاه بسیج عصرش کن تو کلاس اش شرکت کنه ورزشی هیعت مذهبی مشکل پسر شما اعتماد به نفسه باشگاه رزمی و پاش گاه خیلی خوبه 

خدایا هیچکسرو با بچه امتحان‌نکن‌

والا دخالت میکنم چون وقتی کسی باهاشون بازی نمیکنه خیلی بهانه میگیرن اعصابم بهم میریزه خدایی کمکم میکنن دلم هم میسوزه وقتی کمکم میکنن چرادعواشون کردم

خداجونم ممنون که هوامو داری 🤗❤️

شوهرم میگه باید خودموکنترل کنم درکل خودم خیلی شاد سرحالم ولی باکوچک ترین بهانه بچه هام مخصوصا وقتی میگن کسی نیست بازی کنیم بهم میریزم

خداجونم ممنون که هوامو داری 🤗❤️

آره باشگاه میخوام بفرستم الان تواین کرونا جای با هست دقیقا درست میگین اعتمادبنفسشون پایینه اونم تقصیرخودمه چون منم زودرنج خیلی ممنون ازشماها

خداجونم ممنون که هوامو داری 🤗❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز