2777
2789
خوب یه نفرو بگو وایسه جلو آینه با عکسش مقایسه کن ببین چجوریه قیافش

اتفاقا همینکارو کردم هیچ فرقی با خودش نداشت

خودت باش چون تو یکی از بهترین نقاشیای -خدایی-🦋❤❤❤
شما شکل عکسی یا ایینه؟

به نظرم هر دوتاش

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست انقدر سیر بخند که غم از رو برود😐😐😐در حال کاهش وزن هستم تا برسم به وزن هدفم یعنی ۷۵ تو هم برام دعا کن 🙏🙏🙏🙏🙏هر چقدر هم سخت باشه واسه خدا کاری نداره خدایا به خودت سپردمش 🤲🤲🤲🤲🤲🤲همسرم اگه عشقت کورم کنه مهم نیست حس بودنت قشنگ تر از دیدن دنیاست حالا که زحمت کشیدی این همه نوشته رو خوندی واسه سلامتی و عاقبت بخیری و خوب موندن زندگی ام یدونه صلوات بفرست منم دعات میکنم😘😘😘😘😘😘😘😘

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من توو عکس انقددددد زشتم ک انگار یکی دیگه ام اصلا ربطی ب خودم نداره ولی توو آینه خوبم همه ام میگن خوشگلم ولی عکسارو ک میبینم ناامید میشم 

خدایا منو دست هیچکس نسپار جز تو هیچکس مهربون نیست...برای خوشبختیم ی صلوات میفرستین...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز