2777
2789
عنوان

خسته ام...

67 بازدید | 1 پست

کاش بیایم برای بی پناها سایبون باشیم 

با دلای شکسته کمی مهربون باشیم 

کاش بیایم به باغبونا کمی حرمت بذاریم 

احترام دلای شکسته رو نگه داریم 

کاش به مهربون ترا دینمونو ادا کنیم 

سهم خوشبختیمونو وقف بزرگترا کنیم 

کاش یه کاری بکنیم که خستگی ها در بشه 

مرهمی بشیم که زخم آدما بهتر بشه 

کاش که شاخه ی درخت زندگی رو نشکنیم 

هفته ای یه بار به باغبونامون سر بزنیم 

کاش که پاک کنیم تموم اشکایی که جاریه 

خوب نگه داریم چیزی که واسه یادگاریه 

کاش دس پرنده های بی پناهو بگیریم 

توی آسمون بریم دامن ماهو بگیریم 

کاش با مهربونیمون غصه ها رو کم بکنیم 

رشته های عشق رو تا همیشه محکم بکنیم

کاش بشینیم پای صحبت اونا که بی کسن 

اگه درد دل کنن به آرزوشون می رسن 

کاش تو عصری که همش سنگیه و آهنیه 

بگیم از چیزایی که خوبه ولی رفتنیه 

کاش هنوز دیر نشده قدر همو خوب بدونیم 

نکنه دیر بشه تا ابد پشیمون بمونیم 

کاش که این یه جمله هیچ موقع ز یادمون نره 

آدمی چه بد باشه چه خوب باشه مسافره 

خدایا ،،میشه نگاهم کنی ، راحت بشه زندگیم چشم برندار از من ، میپاشه زندگیم                         خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من.                   ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت.                         نه اینکه حرفی نباشد،،، هست،خیلی هم هست....اما دل شکسته ها میدانند،غم ک به استخوان برسد،میشود سکوووووت.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز