2789

سلام گلم.نمیدونم.ولی من چن روز هم نگه میدارم تو یخچال..البته با اب درست میکنم نه شیر،فعلا.شما با چی درست میکنی.و از کی دیگه میشه تو فرنیش شیر ریخت.بچم شیر خشکیه

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه شیر نریزی توش تا دوروز تو یخچال میشه

از کی میشه شیر بریزیم تو فرنیش.از چن ماهگی؟

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
[QUOTE=170344858]از کی میشه شیر بریزیم تو فرنیش.از چن ماهگی؟[/QUOTچند ماهشه؟شیر خشک رو که بعد آماده ...

بله.۱۰ماهـ..شیر خشک باید بریزیم تو فرنیش یا شیر گاو...

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
اوکی.فعلا شیرگاو نریزی بهتره شاید براش حساسیت بیاره.البته بچه با بچه فرق داره ولی حداقل تا یکسال صبر ...

ممنونم عزیزمـبعد،شیر خشک رو وقتی که فرنی حاضر شد میگی بریزیم تو فرنی؟و چقدر بریزیم.

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
ممنونم عزیزمـبعد،شیر خشک رو وقتی که فرنی حاضر شد میگی بریزیم تو فرنی؟و چقدر بریزیم.

خواهش میکنم.والا من خودم فرنی رو با آب درست میکنم بعد توشیشی میریزم یکی دوپیمانه هم شیرخشک میریزم هم میزنم میدم میخوره.سر شیششو یه کم گشادتر کردم.دمای هم که حواست باشه ولرن باشه اذیت نشه.من الان دخترم 23ماهشه گاهی شیرخشکش تموم شه همون فرنی خالی رقیقو تو شیشه میدم میخوره.البته شیرپاستوریزه یا محلی هم باشه میریزم براش..ولی تا یه سال ندادم شیر گاو چون بچه اولم حساسیت نشون داده بود سر دومی دیگه ندادم تا یه سال

خواهش میکنم.والا من خودم فرنی رو با آب درست میکنم بعد توشیشی میریزم یکی دوپیمانه هم شیرخشک میریزم هم ...

ممنونم عزیزم..😘❤

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
خواهش میکنم عزیزم.😘

امیدوارم مادرشوهر و خواهرشوهرای گلم‌«البته گل های قالی»هر وقت برن بدی منو به شوهرم بگن تبدیل به سنگ بشن...😐..............دوستان ،برای صاحب خونه شدنم لطفا نفری ی صلوات بفرستید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792