2777
2789
عنوان

لیزیک

144 بازدید | 8 پست

لیزیک چشم درد داره؟دردش رو توصیف کنید


حتمن باید نمره چشم خیلی بالا باشه تاعمل شه؟


هزینش چقدره؟


برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️

سوزش داره .در موردش تو گوگل چیزی نخون میترسی 😁اگ شماره چشم بالا باشه بهتره چون برگشت نداره .

شما هم تو گوشی هزارتا اسکرین شات دارین ک هیچوقت نمیخونیدش ... توی اینستا کلی پست ذخیره کردین ولی یبارم بهش سر نزدید یا فقط من اینطورم  😑😐 سنگین ترین عمل در روز قیامت صلوات بر حضرت محمد ص و خاندانش هستش حتی اگ وقتم تو این سایت گاهی تلف شده ولی همراه نی نی سایتی ها ترازوی عمل خوبم سنگین تر شده با صلوات پی در پی فرستادن 😁چ فرهنگ خوبی داره اینجا ....حالا ی صلوات منو مهمون کنید تشکر 😜علت انتخاب پروفایلم اینه ک در روز شهادت حضرت رقیه عضو اینجا شدم هیچ چیز این دنیا اتفاقی نیست شاید هزاران درس ازینجا گرفتم
سوزش داره .در موردش تو گوگل چیزی نخون میترسی 😁اگ شماره چشم بالا باشه بهتره چون برگشت نداره .

مثلا بالا چقد؟

واقعا نخونم؟😰

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شماره چشم هرچی باشه انجام میشه 

و اینکه ۵ دقیقه عمل طول میکشه و چند وقیقه بعد عمل چشمات مثل اینه که چیزی داخلشه وبعدش خیلی خوبی و مسکن و اینا میخوری و نور نباید به چشمات بخوره و عینک طبی برای داخل افتاب میزنی 

در کل محشره بدون درد

 من نشستم تو بری می بخری برگردی    ترسم این است که مسلمان شده باشی جایی  
مثلا بالا چقد؟ واقعا نخونم؟😰

سن اگ بالاتر باشه و شماره چشم ثابت شده باشه عالیه .ن نخون 

شما هم تو گوشی هزارتا اسکرین شات دارین ک هیچوقت نمیخونیدش ... توی اینستا کلی پست ذخیره کردین ولی یبارم بهش سر نزدید یا فقط من اینطورم  😑😐 سنگین ترین عمل در روز قیامت صلوات بر حضرت محمد ص و خاندانش هستش حتی اگ وقتم تو این سایت گاهی تلف شده ولی همراه نی نی سایتی ها ترازوی عمل خوبم سنگین تر شده با صلوات پی در پی فرستادن 😁چ فرهنگ خوبی داره اینجا ....حالا ی صلوات منو مهمون کنید تشکر 😜علت انتخاب پروفایلم اینه ک در روز شهادت حضرت رقیه عضو اینجا شدم هیچ چیز این دنیا اتفاقی نیست شاید هزاران درس ازینجا گرفتم
شماره چشم هرچی باشه انجام میشه  و اینکه ۵ دقیقه عمل طول میکشه و چند وقیقه بعد عمل چشمات مثل ای ...

دخترداییم ک لیزیک کرده بود چشماش هی میگفت انگار سوزن دارن میکنن تو چشمام و اشک یواشکی ازچشماش میریخت این منو خیلی میترسوند

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
دخترداییم ک لیزیک کرده بود چشماش هی میگفت انگار سوزن دارن میکنن تو چشمام و اشک یواشکی ازچشماش میریخت ...

من نامزدم انجام داد والان میگه بهترین تصمیم گرفتم 

من تمام لحظه پیشش بودم دردش ۵ دقیقه بود اینم بعد عمل بعدش باهم اومدیم بیرون 

خودمم میخام انجام بدم 

خیلی خوبه

 من نشستم تو بری می بخری برگردی    ترسم این است که مسلمان شده باشی جایی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز