2777
2789
عنوان

کسب و کار

458 بازدید | 4 پست

سلام خدمت همه ی دوستان طبق تایپیکای قبلی که ثبت کردم در رابط با سایت گت لایک که یکی از بهترین سایت ها برای کسب درامد هستش تستش زدم برداشت زدم 

https://prnt.sc/w4572f  اینم عکس تست یه کم دیر شد چون نتونستم زودتر انلاین شم : برین بترکونین 

https://getlike.io/?ref=385546

کسب و کار موفق یکی از آرزوها و رؤیاهای کارفرمایان و صاحبان مشاغل و یا حتی افرادی است که می خواهند به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کنند . به همین خاطر توجه به مواردی مانند نقاط قوت و ضعف، داشتن اهدافی روشن ، داشتن استراتژی، برنامه ریزی ، تحلیل وضعیت موجود می تواند باعث به وجود آمدن کسب و کار موفق شود.

شما حتی می توانید ابزارهایی مانند جدول swot کمک بگیرید تا بتوانید به یک چشم انداز واضحی دست پیدا کنید. شما با به دست آوردن آگاهی در مورد تهدیدها و فرصت ها، نقاط قوت و ضعف کسب و کار موفقی را برای خود راه اندازی کنید. پس نیازهای مشتری خود را شناسایی کرده و با برنامه ای مدون برای خدمت رسانی به آن ها آماده شوید.

شما می توانید از استراتژی تحلیل رقبا کمک بگیرید و محصولات خود را بهتر و متمایزتر از رقبای خود به مشتری خود ارائه دهید.

برای کسب و کار موفق ، یک سری اصول وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کسب وکارتان را به اندازه کافی رشد دهید. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد نکات قوانین و اصول کسب و کار که منجر به موفقیت میشود را با شما در میان بگذاریم.

اولین کار برای ساختن یک کسب و کار موفق این است که برای خودتان و اعضای کسب و کارتان مشخص کنید که دقیقا قرار است که به چه سمتی بروید. اصولاً اهداف مختلفی برای هر کسب و کاری وجود دارد.

برای مثال تولید یک محصول جدید، کسب مشتریان بیشتر، فعالیت در یک بازار جدید، سیستم سازی، تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار آنلاین همه و همه اهدافی هستند که شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید از آنها برای خودتان استفاده کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که این اهداف را اولویت بندی کنید. یعنی از میان تمام این اهداف کدام یک اگر زود تر انجام شوند، منفعت بیشتری به کسب و کار شما می رسانند.
پس مهم ترین وظیفه شما به عنوان یک صاحب کسب و کار برای ساختن یک کسب و کار موفق، این است که اهداف را اولویت بندی، مشخص و شفاف کنید.

اصولاً چه در زندگی شخصی و چه در کسب و کار زمانی که قصد هدف گذاری دارید مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید شناختن و تحلیل وضعیت موجودتان است. در ادامه قصد داریم به تحلیل کسب و کارهای اینترنتی یا سنتی اشاره کنیم.
برای آنکه بتوانید وضعیت موجودتان را در کسب و کار مشخص کنید ر وش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

این جدول یک چشم انداز کلی از وضعیت فعلی کسب و کار به شما می دهد. این جدول از چهار قسمت تشکیل شده است:

در این قسمت شما باید تمامی نقاط قوتی که کسب و کار شما نسبت به سایر رقبا دارد را مشخص کنید . وقتی که شما این قسمت را مشخص می کنید خواهید توانست در آینده با تمرکز بر این قسمت آنها را به یک امتیاز جدی رقابتی تبدیل کنید.

مهم ترین کار برای داشتن کسب و کار موفق پیدا کردن و پذیرش ضعف ها و پس از آن پیدا کردن راه حلی برای بر طرف کردن این ضعف ها می باشد.

چه تهدید هایی برای کسب و کار شما وجود دارد. رقبای شما در چه مواردی از شما قوی تر عمل کرده اند. اگر کدام نیاز ذی نفعان برطرف نشود در ادامه شما را با چالش مواجه خواهد کرد. این ها سوالاتی هستند که اگر می خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید باید با دقت به آن ها پاسخ دهید.

فرصت ها

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید فرصت هاست. چه فرصت هایی در بازار شما وجود دارد که اگر به آنها توجه کنید می توانید نسبت به سایرین متفاوت باشید؟

حقیقتاً دیگر نمی توان بازاریابی دیجیتال را امری جدید معرفی کرد؛ زیرا در سال های اخیر به صورت پیوسته شاهد رشد و پیشرفته این حرفه، خصوصاً در زمینه پزشکی بوده ایم. خدمات پزشکی و بهداشتی نیز از این قاعده مستثنا نمانده اند و خود را با این تغییرات همگام کردند. در عصر فعلی دیگر حتی سالمندان نیز با استفاده از رسانه های اجتماعی به جستجوی اطلاعات اشتراک گذاری شده در زمینه سلامت میگردند 


طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از هر 10 کاربر اینترنت 8 نفر از آنها به صورت آنلاین به جستجوی اطلاعات مربوط به حوزه سلامتی خود می پردازد. حال مراکز ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ پزشکی با استفاده دقیق و تخصصی از رسانه های اجتماعی سعی می کنند تا با بکارگیری استراتژی های بازاریابی دیجیتال بهترین نتیجه را برای پزشکان به ارمغان آورند. شما پزشکان میتوانید با استفاده از دیجیتال مارکتینگ پزشکی و استفاده صحیح از رسانه های اجتماعی فرصت های باورنکردنی را در زمینه جذب مراجعه کننده به دست آورید. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات بازاریابی دیجیتال پزشکی قطعاً تغییرات شگرفی را در رونق کسب و کار و همچنین برندسازی خود مشاهده خواهید کرد. حال اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی تر در حوزه دیجیتال مارکتینگ پزشکی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ پزشکی چیست؟

متخصصان دیجیتال مارکتینگ پزشکی با استفاده از استراتژی های بازاریابی اقدام به معرفی بهینه پزشکان به صورت کاملا آنلاین در فضای مجازی می کنند. به طور خلاصه دیجیتال مارکتینگ پزشکی را می توان مجموعه ای از فعالیت های تبلیغاتی در راستای افزایش میزان فروش و افزایش تعداد مراجعه کنندگان مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، کلینیک ها و مراکز آرایشی و زیبایی تعریف کرد. این فعالیت ها در راستای برندسازی و افزایش آگاهی بیماران از مزایای مراقبت های بهداشتی و معرفی روش های درمانی و ... صورت می گیرد.

مبانی دیجیتال مارکتینگ پزشکی:

دیجیتال مارکتینگ پزشکی تنها نوعی بازاریابی نیست که با استفاده از آن یک برند بتواند محصولات یا خدمات خود را بفروشد. بازاریابی دیجیتال پزشکی در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی حرفه ای تر عمل میکند و همواره پایبند به مبانی واصول خاص خودش است. مهمترین مبانی دیجیتال مارکتینگ پزشکی عبارتند از:

جهت دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار ، مشاوره برندینگ حوزه زیبایی سلامت تنها کافیست با مشاورین وبسایت طبیبان پلاس در تماس باشید و یا به وبسایت طبیبان پلاس مراجعه نمایید .

منبع:

تسنیم نیوز

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یک کسب و کار موفق نیاز به مشاوره و همچنین پشتیبانی خوب دارد. من به نظرم برای موفقیت کسب و کار می توان از شرکت های مشاوره مدیریت از قبیل شرکت ماهور که در حوزه مشاوره مدیریت و کسب و کار کار میکنند استفاده کرد. من خودم ازشون کمک گرفتم و راضی بودم اگر خواستید میتونید ازشون استفاده کنید. 

اگر حس می‌کنید در مسیر کسب و کار یا امور مالی گیر کردید و نیاز دارید لنگره‌های اساسی رو برطرف کنید، با تجربه‌ای که در «کلینیک کسب و کار» داشتم، پیشنهادم این است که صفحه سایت کلینیک کسب و کار را ببینید. توضیحات خوبی داره درباره روش‌هایی که می‌توان به‌صورت ساختارمند وضعیت کسب‌وکار رو تحلیل و حل کرد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792