2789
عنوان

😭😭😭😭۰۰۰۰

| مشاهده متن کامل بحث + 244 بازدید | 34 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نميدونم چرا ب تاپيكاي اشك الود ني ني سايت اعتماد ندارم


اين كاربري و توي روزاي سخت زندگيم ساختم، الان ك بعداز ٢ سال ازاد شد و دوباره ياد اون روزا افتادم فقط ي چيزي توي ذهنم اومد كه هيچ چيز ارزش ناراحتي و نداره من واااقعا حس و حال اون روزام و فراموش كردم و الان يه شدت خوشحالم كه دعاهام و خدا مستجاب نكرد، خدايا شكرت
نه تموم وسایلاشو جمع کرد زد بیرون😭

مامان و باباتون خبر دارن

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤
نميدونم چرا ب تاپيكاي اشك الود ني ني سايت اعتماد ندارم

ناموسن ب جون خودم راست دارم میگم 😑

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
براچی نیاد میره بیرون آروم که شد میاد دیگه 

چون وسایلاشو جمع کرد با ساک رفت ینی میشه بیاد؟😭😭😭😭

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
نه بفهمن هم منو بیچاره میکنن😭

خونه ای اقوامی کسی که باهاش صمیمیه نرفته

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤
ناموسن ب جون خودم راست دارم میگم 😑

اي بابا

پس نگران نباش الان پيش يكي از دوستاشه 

خيالت راحت 


اين كاربري و توي روزاي سخت زندگيم ساختم، الان ك بعداز ٢ سال ازاد شد و دوباره ياد اون روزا افتادم فقط ي چيزي توي ذهنم اومد كه هيچ چيز ارزش ناراحتي و نداره من واااقعا حس و حال اون روزام و فراموش كردم و الان يه شدت خوشحالم كه دعاهام و خدا مستجاب نكرد، خدايا شكرت
اي بابا پس نگران نباش الان پيش يكي از دوستاشه  خيالت راحت

تموم وسایلو جمع کرد با کیفو ساک رفت😭مامان بابام بفهمن بیچارم میکنن خودمم بدجور عذاب وجدان دارم نگاه اشکیش کشت منو😭😭😭😭

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
خونه ای اقوامی کسی که باهاش صمیمیه نرفته

زنگ زدم گفتن اونجا نیست دلم داره هزار راه میره چیکار کنم بنظرت؟😭

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
زنگ زدم گفتن اونجا نیست دلم داره هزار راه میره چیکار کنم بنظرت؟😭

ببین دوست صمیمشو شمارشو نداری

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤
ببین دوست صمیمشو شمارشو نداری

الان زنگ زدم جواب نمیده فک کنم پیششه ..اگ دیگ نیاد چی؟؟ 😑😭

برا ارامش دلم صلوات میفرستی؟!؟! برای همتون فرکانس مثبت میفرستم♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز