2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یحانه

اگر می‌خواهید یک نفر را بکشید پیشنهاد میکنم اول به او محبت کنید، خاطره بسازید، ساعت ها با او وقت بگذرانید، غافلگیرش کنید به هر بهانه ای،شادی اش را باعث شوید، برایش سنگ صبور باشید.... اینگونه زندا اش میکنید................. و دقیقا زمانی که به جز شما کسی را در زندگی اش ندارد رهایش کنید.... او را در بدترین شرایط زندگی اش.. درست وقتی که به شما بیش از هر کس دیگه ای نیاز دارد تنها بگذارید... ودر آخرین مسیجتان برایش آرزوی خوشبختی بکنید...... شک نکنید او خواهد مرد.... هر روز از نو می‌میرد و تا عمر دارد آن آدم سایق نمی‌شود.............................. وقتی که درست زیر پاهایشان لهت کردند بالای سر میگذارنت به عزت و شرف لا اله الا الله............. خوشبحال سنگ که نداره دل تنگ........................                       زخم که قدیمی بشه یا میشه ماندگار یا میشه یادگار💔

رگس🥴💔😂

تو صفحه سوم این تاپیک با اسکرین روش گذاشتن عکس لینکی هست  اگه به دردتون خورد واسه من یه صلوات بفرستین بلاخره منم خاله شدم🤩                                                                از محبت خارها شاخ میشوند😒اون قدیما بود گل میشدن😏.        مثل دریا باش آشغالارو پس بزن🌊.                                             حوصله بحث منطقیو داری ریپ بزن ولی اگه میخوای حرفتو به کرسی بنشونی من حوصلتو ندارم😒  
ریحانه😁

بله عزیزم😁

اگر می‌خواهید یک نفر را بکشید پیشنهاد میکنم اول به او محبت کنید، خاطره بسازید، ساعت ها با او وقت بگذرانید، غافلگیرش کنید به هر بهانه ای،شادی اش را باعث شوید، برایش سنگ صبور باشید.... اینگونه زندا اش میکنید................. و دقیقا زمانی که به جز شما کسی را در زندگی اش ندارد رهایش کنید.... او را در بدترین شرایط زندگی اش.. درست وقتی که به شما بیش از هر کس دیگه ای نیاز دارد تنها بگذارید... ودر آخرین مسیجتان برایش آرزوی خوشبختی بکنید...... شک نکنید او خواهد مرد.... هر روز از نو می‌میرد و تا عمر دارد آن آدم سایق نمی‌شود.............................. وقتی که درست زیر پاهایشان لهت کردند بالای سر میگذارنت به عزت و شرف لا اله الا الله............. خوشبحال سنگ که نداره دل تنگ........................                       زخم که قدیمی بشه یا میشه ماندگار یا میشه یادگار💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یه سوال داشتم

elli23 | 17 ثانیه پیش

شکیرا

mandana111 | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز