2777
2789
عنوان

کرونا

98 بازدید | 8 پست

سلام بچها من الان ۱۰ روز از کرونام میگذره  علایمم بیحالی بی اشتهایی  ی کمم زانو درد بود الان بعد ۱۰ روز گلودرد خفیف دارم ببخشیددوتا استخوان های بالا  ‌پشت کمرم گاهی درد میگیرن  البته پیش دکتر نرفتم چون علایمم خفیف بود چکار کنم برم پیش دکتر ب نظرتون بعد ۱۴ روز دیگه ناقل نیستم یعنی؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پیش دکتر نرفتم بیحالیم  و بی اشتهاییم خوب شده الان گلو درد اضافه شده از دیروز .برم پیش دکتر؟

ار برو 

اگ میتونی انبه و اب میوه های طبیعی بخور 

اب ک گفتم خیلی بخور 

ابلیمو عسل تو ابجوش حل کن بخور 

سردی جات نخور 

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

بعد 14روز نه ولی برای احتیاط مراقب باشید ما 21 روز گذشت ماسکمونو برداشتیم 

تا الان خانوادم درگیر نشدن ولی خیلی میترسم خانوادم بخاطر من درگیر بشن بعد ۱۴ روز ک تموم شد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز