2777
2789
عنوان

خیانت

338 بازدید | 29 پست

چند وقت پیش ی پمرد بهم پیام داد وگفت هوات دارم واز این حرفا واقا من خیلی خوشم اومد ومخواستم حرف زدن باهاش ادامه بدم که همسرم فهمید ومن پیچوندم همسرم وگفتم ن چیزی نیست ولی ی لحظه از خودم بدم اومد که چرا به همسرم خیانت کردم وتازه دروغ هم گفتم. 

من همسرم از نظر عاطفی ساپورت میکنه ولی از نظر مالی اصلا حتی تو دوران بارداری ساپورتم نمیکرد هر چ مخواستم میگیت ن ولی اللن بعد زایمان احساس خلا بدی میکنم دلم دوست مخواد خسته شدم مخوام به خودم برسم ولی همسرم کمکم نمیکنه خب من چیکار کنم؟؟ 

لطفا بدون قضاوت جواب من بدین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم  با همسرت صحبت کن  و بگو  نیازای مالی ت  رو برطرف کنه. خیلی مهمه  که این حرفا رو حتی  ۱۰۰ بار باید بهش بگی  تا بفهمه  وظیفه ش رو در قبالت انجام  بده. انسان جایزالخطاست. قضاوتت نمیکنم  در جایگاهی نیستم که قضاوتت کنم  گلم

Karma😊

عزیزم یه مقدار شوهرتو تو آرامش قرار بده بزار حس کنه بهش بهامیدی واینم بگم حتی تو فکرتم به همسرت خیانت نکن چون خودت حساب کن چقد کارمیکنن برا زن بچه اونوقت بهشون خیانت بشه نابود میشن

هیچکس هوای کسی رو نداره مگر اینکه چیزی در ازای اون بخواد ...... و معلومه آخرش چیزی جز بی آبرویی و سرافکنده شدن نیست عزیز من .... مخصوصا اگه مادری ..... مشکلات زندگی خودت رو عاقلانه حل کن دنبال زنگ تفریح های موقت نباش ....حتما برو پیش مشاور .....چون ممکنه لغزش کنی .....

ینس بخاطر پول میخای خیانت کنی؟

خب خسته شدم مخواستیم بریم سیسمونی بخریم اونم مامانم پول داده بود داد میزد غر میزد بعد ی چیز میخریدم به خانوادش نشان میدادم میگفت اینا چینیه آشغاله بابا😢. 

بعد زایمان هیچ هدیه برام نخرید کلا من چیزی بخوام میگه ن الان هم ماهی صد تومان بهم میدی میگه این خرجیته چ لباس چ آرایشگاه 

چرا شوهرت بايد حالت خوب كنه ؟ 

خودت دست به كار شو و براي دل خودت  دلخوشي درست كن و حال دلت خوب كن 

شما اول يه مشاوره بگير حس مي كنم افسرده شدي 

در ضمن   زندگيت و به خطر ننداز غريبه دلش به حال زندگي شما نمي سوزه بدتر اتيش تو زندگيت مي افته 

@@@به آنچه پیش روی من است با اعجاب می نگرم @@@
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز