atanaaaz مدیر استارتر عضویت: 1399/06/23 تعداد پست: 421 عنوان دایرکت 1242 بازدید | 6 پست سلام دوستان من متوجه نمیشم وقتی میگن بیا دایرکت باید همیشه عکس بزاری میشه هرکی بلده مختصر توضیح بده 1399/09/09 | 18:26 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زهراگوگولی عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 2152 نمنه 😐😐😐دایرکت همون پی وی هست عکس این وسط داره چیکار میکنه نمیفهمم 😐
atanaaaz مدیر استارتر عضویت: 1399/06/23 تعداد پست: 421 نمنه 😐😐😐 دایرکت همون پی وی هست عکس این وسط داره چیکار میکنه نمیفهمم 😐 خوب چطوری برم تو پی وی؟
atanaaaz مدیر استارتر عضویت: 1399/06/23 تعداد پست: 421 اینستا؟؟؟؟😐 ببینین من اگه بلد بودم که نمیپرسیدم ی پیج لباس فروشی آنلاین بود گفت برای گرفتن قیمت وارد دایرکت بشین سوال منم اینه چطوری وارد دایرکت بشم؟
زهراگوگولی عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 2152 ببینین من اگه بلد بودم که نمیپرسیدم ی پیج لباس فروشی آنلاین بود گفت برای گرفتن قیمت وارد دایرکت بشین ... اگه تو اینستا هست سمت چپ فالو کردن یدونه زده massage اونو بزنی میری دایرکتش بهش پیام میدی و تمام این عصبانیت نداره که :/