2789
عنوان

دیابت

158 بازدید | 2 پست

دخترم 14 سالشه دیابت داره.دروازه بان هندباله. از وقتی کرونا اومد ورزشش خیییییلی کم شده هر از گاهی میبرمش ساحل دوچرخه سواری. میخوام دوباره برگرده سر تمریناتش.به نظرتون کار درستی میکنم؟ 

تعداد رای : 5
نظرسنجی
واسه روحیه و کنترل قند خوبه
1
20%
نه نفرست صبر کن
1
20%
بفرست ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی
1
20%
جات بودم نمیفرستادم دو سال هم نره ورزش مگه چی میشه
2
40%

عزیزم مگه قرص مصرف نمیکنه؟

قندش چقدر هس؟

جوجه سفید من تو قشنگترین هدیه امسالم بودی بقول همه تو عیدی امسال من از طرف خدایی♥️الهی قربون خنده هات برم من من همون دختر لوس خانواده..همسر لجباز و غرغرو و یکدنده..عروس پر از شیطنت و زود رنج ام که برا تو صبورترین و قوی ترین مامانم♥️الهی خدا تورو برامون حفظ کنه..دوست داشتین ممنون میشم برا پسرم صلوات بفرستین و بهم بگین منم براتون صلوات کبیره بخونم💟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس🩵

verdigris | 5 ثانیه پیش

فمنیست

meryyy74 | 4 ثانیه پیش
2791
2779
2792