2777
2789
عنوان

کمککک..😔😔

323 بازدید | 32 پست

سه شبه چش رو هم نزاشتم باردارم تازه سه ماهم شده دارم از دندون درد شدید میمیرم هر دارویی بگین زدم درس نمیشه بدترم میشه باید درس کنم از نظر پزشکی سه ماه دوم ضرر نداره ولی برام درس نمیکنن تو شهرمون همه دکترا رفتم دیگ میخام برم نگم باردارم 😭😭😭فقط میترسم عکس بندازن احتمال زیاد برام دعا کنیدددد بخدا خیلی سخته نمیتونم دیگ تحمل کنم درد دندونو میرم درس کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میخک بزار رو دندونت منم اینجوری بودم با میخک تا حدی دردش قابل تحمل بود

گزاشتم ژل لیدوکاین زدم  سیر گزاشتم بی حسی زدم ب عصب رشیده فایددده نداره هیچیییییییییی

اگه عصب دندونته اصلا چیزای سرد نخور چون بدتر میشه

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 
چرا قبل بارداری درست نکردی منم ۵ ماه تحمل کردم بامیخک اسپری بی حسی .قطره میخک .بعد زایمان بکل دردش ر ...

من همشو زدم درس نشد سه شبه کارم گریه زاریه دیگ شوهرمم بیچاره با من بیدار صبام سر کاره درس بشو نیس.داشتم درس میکردم ک بار دار شدم دندون خراب زیاد دارم۰😭

با گو بارداری یه محافظ میزارن روی شکم بعد عکس میاندازه

هر کس به اخلاق گندی داره دیگه ولش کن مهم ذهن خوومه که اروم و خالی باسه اینقد فکر و خیال میکنم فردا سکته کنم ببفتم کی میاد یه لبوان اب بده دستم والا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز