2777
2789
عنوان

دایی دزد

232 بازدید | 12 پست

سلام دوستان من یه دایی دارم که حق همه رو میخوره خیلی بی شرفه ولی زندگی راحتی داره تازه نوه دارم شده ارث مادرمو خورد یه پول قلمبه ای هم بابام چند سال پیش بهش داد اونم خورد موندم تو کار خدا چرا همیشه با ظالم ها هست الان مدیون هر دو شونه که هر دو شونم فوت کردن 😢😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا از حق بندش نمیگذره

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم 😍😍

مثل دایی من. رنج و سختیش رو پدر و مادر من کشیدن، داییم داره با پولشون راست راست میگرده و زندگی میکنه. حتی حاضر شد شهادت دروغ بده که به هر شکلی شده از چنگشون دربیاره، پولی که به پدرش یعنی پدربزرگ من میداد هم تا قرون آخرش رو مینوشت پاش حتی پول بیمارستان رو مثلا! حالا باز خوبه دایی شما زبونی میگه که پول مادرته مثلا.

Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز