2777
2789
عنوان

کرونا

165 بازدید | 22 پست

گرفتگی بینی به تنهایی میتونه علائم باشه

از دیشب بینیم‌کیپ شده صدامم یکم عوض شده

یه هفتس دارم‌از مامانم مراقب میکنم 

همین یه دونه فعلا میتونه علائم باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من الان کرونا دارم ولی اصلا بینیم کیپ‌نیست.خودتو تقویت کن ایشاله نباشه

اخه این یه هفته از استرس خودمم هیچی نمیخوردم یکمم ضعیف شدم 

اگه بگیرم سنگین میشه یعنی😭

بعدش چه علائمی داشتی

من اولش خیلی بی حال بودم اصلا نمیتونستم‌هیچ کاری کنم خیلی خیلی میخوابیدم البته بگم نمیدونستم کرونا گرفتم بعد ۱شب دیدم بدنم داره شروع میکنه درد بگیره تا صبح که بیدار شدم دیدم دارم ازبدن درد میمیرم بعد دوروز بینیم کیپ شد خیلی بعدش حس بویایی و چشایی نداشتم اینا همش ۲۰روز بود الانم یکم سرفه کم دارم حسمم ۸۰درصد برگشته 

اولین علائمت چی بود عزیزم اولینش

اولیش خستگی و بی حالی زیاد بود روز بعدش تب‌

شما هم اشتباه میکنی به خودت نمیرسی ویتامین بخور ؟غذاهای با طبع سرد نخور به خودت برس

و خدایی که در این نزدیکی ست...لای این شب بوها....پای آن کاج بلند..روی آگاهی آب ...روی قانون گیاه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز