2777
2789

اره

( لینک داستان زندگیم ) اول از همه بگم جواب سوال پر تکرارتون رو! من مشاور نیستم ولی وقتی با کسی حرف میزنم که منو نمیشناسه اولین سوالش اینه که شما مشاوری؟!😜😁 ولی بر اساس مطالعات و تجربیاتم اگه بتونم کسی رو راهنمایی کنم حتما اینکارو میکنم و خوشحالم میشم👌🏻❤ اگر با هر نظر یا تاپیک من حال دلتون بهتر شد یا به نتیجه ای رسیدین برای عاقبت بخیریمون و اینکه زودتر به هم برسیم دعا کنید🙏🏻💚اگه بعد هر لبخندی خداروشکر نکردی! حق نداری بعد هر اشکی گله مندش باشی🙂🙃خدای قشنگ و مهربونم شکرت برای همه داشته ها و نداشته هام❤🤩😘

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از اقای سنگی بپرس تو اینستا😂

من دوست دارم برای ابگوشت یکی بخرم

این کاربری دست ۵۰۰نفره،اگر اینجا احیانا خالی بستم بعدش سوتی دادم و گندش درومد،مطمعن باش،من نبودم و اون ۴۹۹نفر دیگه هستن😂
😊 من خريدم اتفاقا برا ابگوشت ولي نميدونم چطوري بايد استفاده كنم

ببین تو اینستا سرچ کن،باید قبلش اب بندیش کنی که نشکنه،طرز استفادش و نوشته

این کاربری دست ۵۰۰نفره،اگر اینجا احیانا خالی بستم بعدش سوتی دادم و گندش درومد،مطمعن باش،من نبودم و اون ۴۹۹نفر دیگه هستن😂
چطوري بايد استفاده كنم ممنون ميشم راهنماييم كنين

وقتی خریدی اول باروغن خویب همه جاش روچرب میکنی میزاری توآفتاب 

بعدبرای اولین بار سعی کن  اول یه مقدارباهاش آب بجوشانی اونم سعی کن باحرارت کم بعد آب که به جوش اومد یه مقدار زیرش روزیاد کن اگه نترکید وسالم موند میتونی آبگوشت روباخیال راحت توش بپزی 

یه نکته مهم مواد آبگوشت ت رو به اندازه بریز که بعدا سر نره ....واینکه وقتی داغه توجابجا کردنش خیلی مراقب باش که بدنه ش داغ وسوزنده ست

لطفا برای شادی روح همسرعزیزم یه صلوات بفرستید ان شاءالله درزندگی خوشبخت وسلامت وعاقبت بخیربشین ......الهی آمین 
وقتی خریدی اول باروغن خویب همه جاش روچرب میکنی میزاری توآفتاب  بعدبرای اولین بار سعی کن   ...

ممنون عزيزم

اسم كاربريت اشكمو در اورد به تازگي مامانبزرگم رو از دست دادم😔

ممنون عزيزم اسم كاربريت اشكمو در اورد به تازگي مامانبزرگم رو از دست دادم😔

خدارحمت ش کنه انشالله سرسفره حضرت فاطمه زهرا محشور باشه براشون فاتحه خوندم ......

لطفا برای شادی روح همسرعزیزم یه صلوات بفرستید ان شاءالله درزندگی خوشبخت وسلامت وعاقبت بخیربشین ......الهی آمین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792