2789
عنوان

خیانت

112 بازدید | 4 پست

دوستان عزیزی که مدام تاپیک خیانت میزنید، این هم حق الناس محسوب میشه حالا یکی بهش خیانت شده مشورت میخواد ی چیزی ولی حالا دختر عموی خاله بابام بهش خیانت شده به ما چه ربطی داره اصلا کمکی از دست ما برمیاد؟ با اینکاراتون ذهن خودتون و بعضی از خانم های حساسو مریض میکنید زندگیو به خودشون و همسرشون زهر میکنن،در آخرم از بس بهش فکر میکنن که جذبش میکنند . نکنید این کارارو،لطفا

شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم هنوز      مارا به سخت جانی خود اینچنین باور نبود                   یکی از بزرگترین مشکلات و سخت ترین و همینطور اشتباه ترین کارها اینه که سعی کنیم با مغزمون ، قلبمون رو قانع کنیم  

بچه ها خودم به شخصه دیدم کسایی رو که اینجوری زندگیشونو خراب کردن ، تا حد ممکن توی تاپیکای خیانت نرین

شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم هنوز      مارا به سخت جانی خود اینچنین باور نبود                   یکی از بزرگترین مشکلات و سخت ترین و همینطور اشتباه ترین کارها اینه که سعی کنیم با مغزمون ، قلبمون رو قانع کنیم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 ریپلای کردین استارتر قفل کرد خوشحال میشم صحبت کنیم

ببینید تعصب یه کلمه ی منفیه من غیرت رو معادل تعصب نمیدونم چون تعصب نسبت به خاک کشور نوعی نژاد پرستیه یا به نظرم کلمه ی وطن پرستی کلمه ی مثبتی نیست

اما حمایت از کشوری که به هر حال بخشی از هویت غیر اختیاری ادم رو میسازه تعصب نیست مثل این میمونه که من بگم خانه و خانوادم رو دوست ندارم

به هر حال بخشی از هویته 

اگرم منظورتون از عوض کردن کشور مهاجرته والا خیلی از ایرانیای مقیم غرب یا شرق ادمای ملی گرایی هستن

اگر چیزی که شما میگین درست بود و تفکرهمه  ملت همین بود ببینید سال ۵۹ چه بلایی سر کشورمون میومد 

 ریپلای کردین استارتر قفل کرد خوشحال میشم صحبت کنیم ببینید تعصب یه کلمه ی منفیه من غیرت رو معا ...

من خودم کشورمو دوست دارم اما این نوشته یکم گیج کرد منو ، ولی احساس میکنم بیشتر مردم ایرانو دوست داشته باشم تا خاکش رو . مثلا من هرجای دنیا برم خانواده ام که از خون اونام عوض نمیشن ولی وطن چرا.من ایرانو و مردمشو دوست دارم ولی احساس میکنم خیلی توجیه منطقی برای این کار ندارم ، البته مردمشو چرا ولی خاکشو ... 

خیلی ممنون ازتون

شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم هنوز      مارا به سخت جانی خود اینچنین باور نبود                   یکی از بزرگترین مشکلات و سخت ترین و همینطور اشتباه ترین کارها اینه که سعی کنیم با مغزمون ، قلبمون رو قانع کنیم  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سوالی

meryyy74 | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز