2777
2789
عنوان

پزشکی

130 بازدید | 6 پست

دوستان اگ کسی پزشکی میخونه یا اشناها چندتا سوال دارم اول اینکه کل روزا هفته باید کلاس باشی و چندساعت در روز تقریبی و اینکه تاپایان درست طول ۸ سال هیچ پولی دریافت نمیکنی

خیر مثل بقیه رشته هاس حتما نباید کل روز هفته رو کلاس باشی 

توی این 7 سال نه 8 سال 

حدودا بعد چند سال از شروع تحصیل یه حقوق خیلیییی جزعی میدن 

ببینممم👁️👁️  🌹 از این کاربری دو نفر استفاده میکنن 🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر دایی شوهرم از سال چهارم پزشکی مشغول کار در بیمارستان شد

در همین حد میدونم،از حقوقشم خبر ندارم،فقط میدونم هم درس میخوند هم بیمارستان کار میکرد

من خودمو تغییر میدم بخاطر شادی خودم و خوشبختی خانوادم،من میتونم،همسر عزیزم دوستت دارم 😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍تیکر رسیدن به هدفمه
یعنی نمیتونی خودتم پول در بیاری

چرا اکثر دانشجوهای پزشکی مشاورن برای بچه های کنکور یا مدرس موسسه ها هستن

برای کشتن یک جامعه...روشی ساده به کارگیرید...بر فرهنگ آنان تمرکز کنید...ابتداکتابرا از آنها بگیرید...بعد سرشان رادرون تلویزیون فرو کنید.کارل پوپر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز