2777
2789

گل صورتیو ساحلی کن 

البته دیگه مناسب فصل نیستنا 

کاش میفهمیدیم اگه نظر یکی باما فرق داره دلیل نمیشه نهایت بیشعوری رو به کار ببریم و بتوپیم بهش چه تو مجازی چه واقعی کاش آدما اونقدری که ادعای شعور دارن نصف همون ادعا شعور داشتن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب باهاشون یه ساحلی و یه شومیز ساده و یه دامن ساده فون  با کمربند  جینگولی بدوز 

کاش میفهمیدیم اگه نظر یکی باما فرق داره دلیل نمیشه نهایت بیشعوری رو به کار ببریم و بتوپیم بهش چه تو مجازی چه واقعی کاش آدما اونقدری که ادعای شعور دارن نصف همون ادعا شعور داشتن 
😍😍😍😍 میدونید انقد تو خونه موندیم کلافه شدیم...فقط سرگرمی

اره دیگه عزیزم کار خوبی میکنی منم خودمو همش تو خونه سرگرم میکنم 

کاش میفهمیدیم اگه نظر یکی باما فرق داره دلیل نمیشه نهایت بیشعوری رو به کار ببریم و بتوپیم بهش چه تو مجازی چه واقعی کاش آدما اونقدری که ادعای شعور دارن نصف همون ادعا شعور داشتن 
بنڟرت با کدوم شومیز گره ای خوب میشه...

گل زرده خوبه عزیزم 

و اینکه اگر خواسی دامن بدوزی با اونی که آهار بیشتری داره بدوز که ایستاییش خوب بشه 

کاش میفهمیدیم اگه نظر یکی باما فرق داره دلیل نمیشه نهایت بیشعوری رو به کار ببریم و بتوپیم بهش چه تو مجازی چه واقعی کاش آدما اونقدری که ادعای شعور دارن نصف همون ادعا شعور داشتن 
گل زرده خوبه عزیزم  و اینکه اگر خواسی دامن بدوزی با اونی که آهار بیشتری داره بدوز که ایستاییش ...

عیشقم اون گل درشته ...بنڟرت واسه اورال کوتاه...طرح تاپ شلوارک واسه خونه خوب میشه...من تابستون زمستون ندارم...یادم نمیاد زمستون لباس زمستونی بپوشم...خفه میشم😜

عیشقم اون گل درشته ...بنڟرت واسه اورال کوتاه...طرح تاپ شلوارک واسه خونه خوب میشه...من تابستون زمستون ...

اره عزیزم کلا پارچه هات جورین که هرچی لباس خونه ای بدوزی عالی میشه از هر نوعش 

جینگول مستونن 😂😍😍 منم همینم تو زمستونم لباس خنک میپوشم 😂

کاش میفهمیدیم اگه نظر یکی باما فرق داره دلیل نمیشه نهایت بیشعوری رو به کار ببریم و بتوپیم بهش چه تو مجازی چه واقعی کاش آدما اونقدری که ادعای شعور دارن نصف همون ادعا شعور داشتن 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792