2777
2789

دفترچه داشته باشی پولش چیزی نمیشه

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

من بابیمه سلامت توبیمارستان دولتی۲۰۰هزارتومن بود

تو انسان باش!!!!  نمیخواهد مسلمان باشی!باخدایت هرروز حرف بزن !شکرگذار باش؛ بازبان خودت خدا میفهمدحرفایت را.. نترس خدا بدنیست"  حق کسی رانخور !! دلی رانشکن ! غمگینی را شادکن!  مریض رامداوا کن !تو به اندازه توانت خوبی کن و خوب باش ! بخدا خداهمینجاست...  در دل تو در افکارت! نه در دینت!  نه در مذهبت! نه در نمازت...!!!!!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بستگي داره سزارينت اختياري باشه واسه بيمه ايرانيان يا نه 

تامين اجتماعي تو بيمارستان دولتي كه هيچي فروردين ماه تو بيمارستان نيمه خصوصي بهم گفت ١ و ٢٠٠ با دفترچه تامين اجتماعي با بيمه تكميلي كه فقط يه مقداري

من سزارين كردم آزاد تو بيمارستان خصوصي ٦ ونيم

میدونی بادفترچه تامین اجتماعی چنده  البته بیمارستان خصوصی

عزيزم اونقدر تفاوت نداره

من عمل كردم با دفترچه تامين اجتماعي تو بيمارستان خصوصي فكر كنم فقط ٤٠٠ تومن تفاوت داشت

دکتر گفته باید سزارین شی؟؟؟ برای سزارین شدن چه شذایطی باید داشته باشی؟؟

فکرکنم بایدشرایط خاص باشه 

دکترچون آشناست میگه میتونم نامه بدم الکی بنویسم مشکل داری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نظر لطفا

inoor | 3 دقیقه پیش

کشمش عدس پلو

elikhanoooom | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش