2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حداقل  خریدتون  میتونه  ۵۰۰  هزار تومن  باشه

البته  اگه بخوای عرضه  اولیه  بخری  فقط(که  برای شروع  میگن  عرضه  اولیه  بخرید)کمتر برای  هر خرید میخواد  مثلا  هفته قبل فکر کنم یه عرضه اولیه کمتر از ۱۵۰  هزار تومن بود

باید تو سامانه ی سجام ثبت نام کنید

بعد یک کارگزاری انتخاب کنید و تو سایتش ثبت نام کنید

بعد برید پیشخوان برای احراز هویت سجام و کارگزاری

یه کد بورسی بهتون میدن که یعنی اجازه دارید تو بازار بورس معامله کنید

خون چکید از شاخ گل، باد بهاران را چه شد؟

عزیزم یه نصیحت 

اول یکم بورس یاد بگیر بعد صبرتو ببر بالا بعد پول اضافی که نیازی لااقل تا شش ماه آینده بهش ندلری رو وارد کن

درغیر اینصورت از الان خودتو بازنده بدون

مگر اینکه فقط عرضه اولیه بخری و بندازی برای نوه هات

اگه فقط قصدتون خرید عرضه اولیه ست که مبالغ متفاوته از ۱۰ هزارتومن هست تا ۲۰۰ یا۳۰۰ تومن

اگه سهام های دیگه بخواین بخرین که حداقل ۵۰۰ تومن

 الهی شکر🙏🙏 من معجزه خدا را دیده ام.. گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود، گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود..  الهی شکر بخاطر همه نعمت هات🙏🙏🙏
عزیزم یه نصیحت  اول یکم بورس یاد بگیر بعد صبرتو ببر بالا بعد پول اضافی که نیازی لااقل تا شش ما ...

من سرمایم ۵۰۰هزارتومنه ک اونم بابام برا عید ماه رمضون عیدی داد گفتم شاید ماهم تقی ب توقی خورد الکی الکی سود کردیم خخ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز