2777
2789
عنوان

ای مثبته😍

184 بازدید | 13 پست

بچه ها این مثبته من که اصلا باورم نمیشه🥰🥰

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله مبارکه

مرسی عزیزم باورم نمیشه

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

مبارکه 

اسم پزشک دیدم نوشته دکتر درخواست شخصی گفتم چ اسمی داره 😂😂😂

بعدش دوزاریم افتاد خودت از رفتی دادی

میشه برا شادی روح باباجونم صلوات بفرستین 😔😔😔دوستای گلم برای رسیدن ب حاجات دلم ی صلوات مهمونم میکنین 

از کدوم قسمتش فهمیدی مثبته🙈

مبارک باشه عزیز

ازمایش خون هست یا بتا؟

میشه واسه مامانم فاتحه یا صلوات بفرستین مامانم میشه منم ببری  پیش خودت بعد تو دنیا زیبا شدنی نیست 
مبارکه  اسم پزشک دیدم نوشته دکتر درخواست شخصی گفتم چ اسمی داره 😂😂😂 بعدش دوزاریم افتاد خودت ...

اره خودم رفتم گفتم  😊

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

از کدوم قسمتش فهمیدی مثبته🙈 مبارک باشه عزیز ازمایش خون هست یا بتا؟

ازمایش خون

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

چند روز از موعدت گذشته عزیزم

مال من سه روز گذشته میترسم برم منفی بشه

میشه واسه مامانم فاتحه یا صلوات بفرستین مامانم میشه منم ببری  پیش خودت بعد تو دنیا زیبا شدنی نیست 
چند روز از موعدت گذشته عزیزم مال من سه روز گذشته میترسم برم منفی بشه

من ۴۵ روز از موعودم گذشته 

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

مبارکه .چندروز بعد تاخیر رفتین ازمایش؟

۴۵ روز بعد

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز