2777
2789
عنوان

لیزر

92 بازدید | 5 پست

کسی هست که با دستگاه لیزر اکلس لیزر کرده باشه راضی هستین!؟

برای صورت انجام دادین !؟ خوبه درکل !؟ و اینکع چند جلسه رفتین 

باافتخار دانشجوی روانشناسی ام و کلی ذوق دارم واسش😍شمام دعاکنین به جاهای خوبی برسم

سلام.

من هشت جلسه با این دستگاه

اصلا جواب نداد عوارضم داست

یاد امد آن شعری که نوشت:                      پشت هر کوه بلند🍀سبزه زاریست پر از یاد خدا😍 و در آن باغ 🌴 کسی میخواند : که خدا هست و خدا هست و خدا هست و خدا هست😊

لیزر فقط وتسه ناحیه بیکینی و زیر بغل جواب میده.چون موهاش ضخیمه.اگر خواستید انجام بدید بیهوده هزینه نکنید واسه جاهای دیگه .چون فقط تازمانی ک لیزر میکنید کم میشن و بعد ازمدتی دوباره همش برمیگرده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام. من هشت جلسه با این دستگاه اصلا جواب نداد عوارضم داست

اوووووه پس نرم 

باافتخار دانشجوی روانشناسی ام و کلی ذوق دارم واسش😍شمام دعاکنین به جاهای خوبی برسم
لیزر فقط وتسه ناحیه بیکینی و زیر بغل جواب میده.چون موهاش ضخیمه.اگر خواستید انجام بدید بیهوده هزینه ن ...

دقیقا 

تازه من برا زیر بغل و بیکینی هم جواب نداد

خوشا دیدار ما در خواب ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز