2777
2789
عنوان

زایمان

75 بازدید | 5 پست

خانوما بیمارستان دولتی مادر و کودک بخوام برم واسه زایمان باید از قبل پرونده تشکیل بدم یا وقتی دردم اومد برم زایمان میکنن؟

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی

ای بابا سایت شده پر از تاپیکهای حاملگی و زایمان پس کو تاپیکهای مادرشوهری و خیانت که پایه ی این سایته🤣🤣🤣🤣🤣

دعا کنید درتاریخ ۰۱/۰۱/۰۱ ۱۴ برای من معجزه اتفاق بیفته ......❤❤🙏🙏

دردت اومد بری زایمان میکنند ولی ماماها انجام میدند ولی اگه تحت نظر دکتر خاصی باشی دکترت میاد بالاسرت خودش البته بیشتر دکترا برای این کار پول میگیرندا...من دکترم خداخیرش بده پول نگرفت بیمارستانمم نیمه خصوصی بود

عمرم زندگیم عشقم نفسم وجودم بردیا( پسرم)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا سایت شده پر از تاپیکهای حاملگی و زایمان پس کو تاپیکهای مادرشوهری و خیانت که پایه ی این سایته ...

😂😂😂درسته ولی سایت واسه بارداراس عزیزم

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
دردت اومد بری زایمان میکنند ولی ماماها انجام میدند ولی اگه تحت نظر دکتر خاصی باشی دکترت میاد بالاسرت ...

دکترم یه بیمارستان دیگس اما من میخوام یه بیمارستان دیگ برم اخه خیلی تعریفش رو شنیدم حالا نوبت زدم از یکماه پیش فردا باید برم واسه تشکیل پرونده مامانم تو همون بیمارستان پرونده تشکیل داده بود واسه زایمان اما اون زایمان پر خطر بود ک هر لحظه ممکن بود با کلی دردسر بچه بدنیا بیاد

اما حالا از یکی از دوستام شنیدم ک دردش اومده همینجوری رفته اون بیمارستانی ک من میخوام برم زایمانش کردن

پرونده تشکیل دادن کاری نداره اما نمیخوام تو این کرونا از صب تا ظهر برم اونجا بعدم هفته ‌ای دوبار بگن بیا واسه مراقبت

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز