2777
2789
عنوان

عقد

| مشاهده متن کامل بحث + 991 بازدید | 59 پست
نه دیگه .چرا بچه؟اگه قرار به این بود که هنوز بچه ایی زمان خواستگاری نباید قبول می کردی.میگفتی ازدواج ...

اره...ولی موقع خواستگاری هم قرار عقد همون سال اینده بود...حالا میگه سخته

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دلیل نامزد شدنت چی بوده پس اگر آمادگی ازدواج نداری شما انتظار داری مثلا پسره چهار سال منتظرت بشینه آمادگی کسب کنی اومدیمو این چهار سال دلتو یکی برد اصلا روزگار چرخید و اوضاعت تغییر کرد دیگه ایشونو نخواستی ... بزار بره دنبال زندگیش

اره...ولی موقع خواستگاری هم قرار عقد همون سال اینده بود...حالا میگه سخته


دیگه اگه می بینی که دوستت داره و بهت احترام میداره و باهاش زندگی خوبی خواهی داشت(منظورم اینه که اگه روش شناخت کافی پیدا کردی ) با دلش راه بیا و قبول کن.اما اگه هنوز حس می کنی خودشو و خانوادشو به حد کافی نمیشناسی فعلا قبول نکن

1399/05/17
هرچه پیش آید خوش آید ماکه خندان می رویم😁😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز