2777
2789
عنوان

غذا

419 بازدید | 50 پست

واسه فردا ناهارچی دارین

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قیمه از شام شبمون مونده

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
بگی بخواب

اخه موندم چی درست کنم

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
خونه مادرممم😀

خوشبحالت

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

کوکوعدس هس

شایدم سبزی پلو باماهی هم درستیدیم

🌟🌙Αλλάχ♪❤️"جِسمـ مَن                                                                              قَلبِـ مَن                                                                              روحِـ مَن                                                                                    "  یکـ به یکـ تورا صدا میزنند .."تو" و خود"تو"چه‍ هستی که‍ اینگونه‍ تمامـ مرا به‍ تلاطمـ در آوردی؟!....                                                       {حُـــــسیـن(ع)}                                     مَرا محکمـ در آغوش خود بگیر ،چرا که‍ مهربون تر از آغوش تو هیچـ کجای اینـ دنیا ندیدمـ•••♪عِــزرائیل                   ^الهمـ عجل الولیکـ الفرج^

مامانمو بیدار کنم ازش بپرسم؟ 😆

نادانی بیماری و درماندگیسیت (مولاعلی ع )معتقدم با پرتاب سنگ به یه چاله پر از لجن خودمم که لجنی و کثیف میشم .بعضیا با حرفاشون همون چاله کثیفن سنگشون نزن.بذار تو عالم خودشون خوش باشن😶/خداجونم شکرت چون من خوشبخت ترین دختر دنیام 🌱روم سیاهه درخواست دوستی عزیزانی که نشناسم رو قبول نمیکنم🙇
چه همه قرمه سبزی دارن میخاااام ب خاطر کرونا میترسم برم سبزی بخرم😭😭😭

ترس نداره

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز