2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیاد دلم برای کسی تنگ نمیشه 🤣 اگرم بشه عکساشو نگاه میکنم و اگه دلم گرفته باشه دو سه تا‌ اشک‌ ‌‌میریزم بعدشم به خودم میگم پاشو خودتو جمع کن بابا 😉

فکر مانند چتر نجات است تا باز نشود کارایی ندارد💞التماس دعا                       
زیاد دلم برای کسی تنگ نمیشه 🤣 اگرم بشه عکساشو نگاه میکنم و اگه دلم گرفته باشه دو سه تا‌ اشک‌ ‌‌میری ...


به دیدارم بیا هر شب، در این تنهایی ِ تنها و تاریک ِ خدا مانند
دلم تنگ است
بیا ای روشن، ای روشن‌تر از لبخند
شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی‌ها
دلم تنگ است
بیا بنگر، چه غمگین و غریبانه
در این ایوان سرپوشیده، وین تالاب مالامال
دلی خوش کرده‌ام با این پرستوها و ماهی‌ها

گریه میکنم

احساس بی چاره گی بهم دست میده

دوس دارم سرمو بکوبم ی دیوار 

لباسشو بغل میگیرم سعی میکنم بخوابم

خواب واقعا چیز عجیبیه 

چقد سخته شوهرت باشه و بازم اینجوری دلتنگ باشی نه

«نِجاتاً مِنكَ يا سَيِّدَ الكَريمَ نِجِّنا وَ خَلِصّنا بِحَقِّ بَسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم🍃💚  میشه نگام کنی؟😢  راحت شه زندگیم😍  چشم برندار ازم 😩 میپاشه زندگیم 💔 
به دیدارم بیا هر شب، در این تنهایی ِ تنها و تاریک ِ خدا مانند دلم تنگ است بیا ای روشن، ای روشن‌تر از ...

😭

«نِجاتاً مِنكَ يا سَيِّدَ الكَريمَ نِجِّنا وَ خَلِصّنا بِحَقِّ بَسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم🍃💚  میشه نگام کنی؟😢  راحت شه زندگیم😍  چشم برندار ازم 😩 میپاشه زندگیم 💔 
گریه میکنم احساس بی چاره گی بهم دست میده دوس دارم سرمو بکوبم ی دیوار  لباسشو بغل میگیرم سعی ...

تو ک کنارته دیگه.داری اونو.

ما ک ماهی ی بارم ب زوور میبینیمش اونم از دور چی بگیم

😭


😥😥😥


قاصدک گفته بودم که دگر نیست مرا انتظارخبری

باز اما تو چنین پر شتاب پر غرور از چه روی از برم می گذری؟

قاصدک ,قاصدک گفته بودم که مرا نیست,تمنای کسی

در دلم نیست به جز مهر نیاز و هوسی

گفته بودم که دگر من نروم سوی کسی

گفته بودم که به ماتم کده ام نیست حتی امیدی به حضور مگسی



تو ک کنارته دیگه.داری اونو. ما ک ماهی ی بارم ب زوور میبینیمش اونم از دور چی بگیم

هعععی خواهر چ میدونی از زندگی من 

3 ماه قبل از پشت شیشه دیدمش

یک ساله تو حسرت اینم ک کنارم باشه

سهمم از شوهرم فقط روزی چن دیقه پشت تلفن

«نِجاتاً مِنكَ يا سَيِّدَ الكَريمَ نِجِّنا وَ خَلِصّنا بِحَقِّ بَسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم🍃💚  میشه نگام کنی؟😢  راحت شه زندگیم😍  چشم برندار ازم 😩 میپاشه زندگیم 💔 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز