2777
2789
عنوان

دلتنگي!!!

92 بازدید | 5 پست

بچه ها 

بيايد بگيم دلتنگ كي هستيم براي هم دعا هاي قشنگ كنيم ! و براي مرحومين فاتحه بفرستيم


من دلتنگ پسرم هستم(پسرِ زاده شده از من نيست البته تو تاپيك هاي قبلي در موردش نوشتم) 

شما چي!؟ 


در من كسي به طور مداوم پريشان است:))

...زن را که می‌گویند ناقص‌العقل است؛ درست هم هست؛ عقل داشتیم که پیرهنتان را روی نازبالش نمی‌کشیدیم و گره از زلف وا کنیم و بر آن بخسبیم. شما که مَردید، شما که عقلتان اتمّ و اکمل است، مرسوله مرقوم دارید، بفرمایید این ضعیفه‌ی ناقص‌العقل چه کند.


تصدقت

پریدخت

بوسه به پیوست است😘

💙صدا کن مرا... 
...زن را که می‌گویند ناقص‌العقل است؛ درست هم هست؛ عقل داشتیم که پیرهنتان را روی نازبالش نمی‌کشیدیم و ...

چه قلم زيبايي جانم 😍

در من كسي به طور مداوم پريشان است:))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیز دلم خوش‌حالم که ذوق کردید از خوندنش، منبعش کتاب پریدخت اثر حامد عسکری هست😍🌹

كلي لذت بردم كلي عشق براي تو😍

در من كسي به طور مداوم پريشان است:))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز