2777
2789
عنوان

سقط؟

| مشاهده متن کامل بحث + 160 بازدید | 25 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه درد دارم نه خون میاد حالت تهوع دارم

پس مشکلی نیست، خیلی مراقب خودت باشی سعی بیشتر دراز بکشی، کار سنگین نکن، تونستی یه سر دکتر برو 

ممنون میشم برا شادی روح داداش عزیزم صلوات بفرستید  
پس مشکلی نیست، خیلی مراقب خودت باشی سعی بیشتر دراز بکشی، کار سنگین نکن، تونستی یه سر دکتر برو 

خدایی نکرده سقت شده باشه خونریزی میاد

مَن اَز آن روز کهِ دَر بَندِ تُواَم آزادَم
نی نی سرجاشه، الهی سالم بیا بغلت عزیزم. تورو خدا مراقب باش ماه های اول خیلی حساسه

من همه تلاشمو میکنم سالم بدنیا بیاد باز همش دست خداس توکل به خودش

مَن اَز آن روز کهِ دَر بَندِ تُواَم آزادَم

عزیزم من یه سقط داشتم سقط به همین راحتی نیست که لخته های زیاد با خونریزی زیاد میاد و درد هم داره

گلم احتمالا هماتوم داشتی دفع شده اگر میتونی حتما دکتر برو تا سونو کنه و استراحتت رو بیشتر کن

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خدایی نکرده سقت شده باشه خونریزی میاد

من قبل عید یه سقط داشتم دور از گوشت، خونریزی داره، درد داره.سعی کن دکتر بری که پیشگیری کنی، شاید کار سنگین کردی ازت خون اومده

ممنون میشم برا شادی روح داداش عزیزم صلوات بفرستید  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792